Pas på '3' og deres sælgere!
Fra : Yocal

Dato : 18-11-03 20:45

Hejsa,

Har lavet indlægget her:

http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=15206

Bare lige en lille advarsel til dem som har overvejet at gå ud og
investere i den nye teknologi. Sælger og 3 - det er to vidt
forskellige ting...!

// Yoc.

Fra : Kasper Christensen

Dato : 19-11-03 02:14

"Yocal" <yocal@60696867.dk> wrote in message
> [...]
>
> Bare lige en lille advarsel til dem som har overvejet at gå ud og
> investere i den nye teknologi. Sælger og 3 - det er to vidt

Der er flere "rådne æg" hos 3.Jeg medlte mig, sikkert ligesom mange af jer,
mig til deres konkurrence inden de startede op. Har jeg hørt eller set nogle
udtrækninger? Næhh. Har søgt på deres hjemmeside, men den inderholder ikke
ordet "Konkurrence". Skrev til dem og fik et svar tilbage hvor de skrev at
der blev udtrukket hvor fredag (2 stk). Men mening er bare, at det er sku
nemt at udlove nogle telefoner, når man så ikke gør det alligevel.

Alt dette er selvfølgelig en påstand, men den er min
Kasper Christensen
Multimediedesignerstuderende