En T610 fremfor Nokia 6610??????
Fra : Michael Melby

Dato : 18-11-03 19:33

Hey derude.

Ville det være total sygt at skifte sin Nokia 6610 ud med en SonyEricsson
T610?

Sms på Nokia6610 er kanon dejligt......så T610 skulle gerne være på samme
niveau som 6610.
Er dette muligt?

Skriv jeres + og - sider ved T610

Mvh

Michael Melby

Fra : Maze

Dato : 18-11-03 20:23

Michael Melby wrote:
> Hey derude.

Hey..

> Ville det være total sygt at skifte sin Nokia 6610 ud med en SonyEricsson
> T610?

Skiftede selv min 7210 ud med en T610 - aldrig fortrudt..

> Sms på Nokia6610 er kanon dejligt......så T610 skulle gerne være på samme
> niveau som 6610.
> Er dette muligt?

Den er på et niveau højere. Den husker hvilke ord du bruger mest så de
forslag kommer frem først. Det vil sige at den skriver "du" og ikke "et"

> Skriv jeres + og - sider ved T610

Dejlig telefon
Flot design
Fin standbytid
meget bedre skærm end 6610/7210
Bedre polyfoni

Men hvis du kan vente ville jeg tage Z600 eller T630 i stedet. Der er
kommet en bedre skærm i dem og et updatet design.

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..

Fra : Kim M.

Dato : 18-11-03 23:08

> Hey..

SonyEricsson

> Skiftede selv min 7210 ud med en T610 - aldrig fortrudt..

Hvordan er den så med gemte sms'er.. Kan den klare lige så meget som din
7210 kunne?? Eller hvordan er det??

mvh

Kim

Fra : Jacob Andersen

Dato : 19-11-03 01:12

"Michael Melby" <michael.melby@FJERNDETTEcity.dk> wrote in message
> [...]
> T610?
>
> Sms på Nokia6610 er kanon dejligt......så T610 skulle gerne være på samme

Jeg kender en der lige har foretaget dette skift, og som er fuldt ud
tilfreds med det. Jeg kender desværre ikke rigtig 6610 selv, så jeg kan ikke
rigtig bidrage.

/Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-03 13:30

"Michael Melby" <michael.melby@FJERNDETTEcity.dk> wrote in message
> Hey derude.
>
> Ville det være total sygt at skifte sin Nokia 6610 ud med en SonyEricsson
> T610?

Absolut ikke har selv gjort det.

> Sms på Nokia6610 er kanon dejligt......så T610 skulle gerne være på samme
> niveau som 6610.
> Er dette muligt?

Jeg savner muligheden for at oprette ekstra mapper på T610. Ellers syntes
jeg det fungerer fint, men det er nok en smagssag.

Lyden er langt bedre i T610 og så er telefonen ikke så plastikagtig som
6610.
Kalenderfunktionen er langt bedre.
Skærmen er bedre på 610.
Liste over opkald indgående/udgående/ubesvaret er bedre på 6610 hvor man
hurtigt kan se hvornår en given person har ringet. På 610 er der lidt vente
tid.
Opkald via stemmestyring på 610 er genialt kombineret med et Bluetooth
headset.
Kameraet er ikke specielt godt i 610, men det er også kun sjovt den første
uge