Hvor svært kan det være, TDC Mobil
Fra : Peter

Dato : 17-11-03 17:09

Da jeg i går, søndag, ville opsige et TDC Mobil-abonnement blev jeg
mødt med beskeden om at det ikke kunne lade sig gøre i weekenden.

Okay, tænkte jeg. De kan/vil åbentbart ikke finde ud af at trykke på
knappen til opsigelse når det er lørdag/søndag!

Idag prøvede jeg så lykken igen, men desværre havde TDC Mobil sendt
samtlige medarbejdere, der kan opsige et abonnement, på
efteruddannelse. Hm...

Den stakkels kundesupporter jeg snakkede med følte sig straks meget
angrebet og begyndte at snerre af mig.
Indtil videre ser det ud til at jeg kan ringe til dem i morgen og håbe
på at der ikke er noget i vejen

Synes det er bemærkelsesværdigt hvor svært TDC kan have ved at opsige
et abonnement, er der andre der har haft lignende problemer med
opsigelse hos TDC, eller andre?

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 17-11-03 17:23

> Synes det er bemærkelsesværdigt hvor svært TDC kan have ved at opsige
> et abonnement, er der andre der har haft lignende problemer med
> opsigelse hos TDC, eller andre?

Det kan godt være jeg er gammeldags, men jeg foretrækker at opsige et
abonnement med et godt gammeldags dateret brev - sådan et med frimærke og
det hele
Jeg har netop opsagt et TDC abonnement til udløb d. 22 november - TDC var
godtnok 3 uger om at sende en ordrebekræftelse, men da den kom var alle
detaljer og frister ok.

mvh

Andreas M. Hansen
- PS - hvis et brev er for meget "low-tech" for din smag, er en fax også et
godt format

Fra : Jochke

Dato : 17-11-03 18:44

Peter wrote:

> Idag prøvede jeg så lykken igen, men desværre havde TDC Mobil sendt
> samtlige medarbejdere, der kan opsige et abonnement, på
> efteruddannelse. Hm...

Ikke særligt organiseret.

Men vil give Andreas ret. Den bedste og sikreste måde er at sende en snail
mail, evt. anbefalet.

/Jochke

Fra : torben hansen

Dato : 18-11-03 06:53

"Peter" <bruneivan@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Synes det er bemærkelsesværdigt hvor svært TDC kan have ved at opsige
> et abonnement, er der andre der har haft lignende problemer med

hej Peter
send et anbefalet brev med dato og dato for opsigelse så er det ikke dit
problem at de er på efteruddannelse det virker ret plat at de siger det til
dig så er der da endnu en grund til at opsige den tlf.
th

Fra : Jim Andersen

Dato : 21-11-03 16:18

torben hansen wrote:
> [...]
> dit problem at de er på efteruddannelse det virker ret plat at de
> siger det til dig så er der da endnu en grund til at opsige den tlf.

Det hjælper vel ikke særligt meget hvis der i kontrakten står at
abonnementet skal opsiges pr. telefon ?

/jim

Fra : Adam Nørregaard

Dato : 21-11-03 17:46

On Fri, 21 Nov 2003 16:17:53 +0100, "Jim Andersen"
<jimVÆÆK@officeconsult.dk> wrote:

>Det hjælper vel ikke særligt meget hvis der i kontrakten står at
>abonnementet skal opsiges pr. telefon ?
>
>/jim

Den kontrakt vil jeg gerne se, hvis der står det i.

Fra : Jim Andersen

Dato : 24-11-03 15:36

Adam Nørregaard wrote:

> Den kontrakt vil jeg gerne se, hvis der står det i.

Nja... det stod så "Opsigelsen kan rettes til telefon xxxxx" ikke "kan KUN".
Så man kan gå ud fra et telefonisk opsigelse kun er én af mange måder, og at
den bedste er at gøre det pr anbefalet brev ?

/jim