Gammeldags telefon som ringe tone ?
Fra : X

Dato : 17-11-03 16:30

Hej

Til min nokia 6100 søger jeg en ringe tone, som lyder som en gammeldags
telefon (ring ring ....klokke) Jeg kan ikke finde andet end div. Hit musik
ringetoner.

Nogen ide om hvor jeg kan finde sådan en ?

Fra : Søren Blom

Dato : 17-11-03 17:04

"X" <test@test.dk> skrev i
> [...]
musik
> ringetoner.
>
> Nogen ide om hvor jeg kan finde sådan en ?

Hvilket format skal ringetonen være i?

Jeg har den til min SE P800, det er en WAV fil, den er blevet lagt ud på
www.blom.dk/filer/Oldfashioned.wav

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-11-03 17:53

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in

> Jeg har den til min SE P800, det er en WAV fil, den er blevet
> lagt ud på www.blom.dk/filer/Oldfashioned.wav

Hmm, jeg kan ikke downloade den. Jeg får at vide jeg ikke må få
adgang til objektet ?
Det er det samme hvis jeg flytter filen over på min egen server...

"Nogen gange kan ens liv godt føles som et puslespil, hvor brikkerne
bevæger sig og skifter farve og størrelse når man rører dem."
- Emme, http://emme.dk/2003_11_01_arkiv.html#106840650828914899

Fra : Søren Blom

Dato : 17-11-03 18:53

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev

> Hmm, jeg kan ikke downloade den. Jeg får at vide jeg ikke må få
> adgang til objektet ?
> Det er det samme hvis jeg flytter filen over på min egen server...

Det forstår jeg ikke, men den er postede i dk.binaer under "Gammeldags
telefon som ringetone"

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-11-03 19:46

> Det forstår jeg ikke, men den er postede i dk.binaer under
> "Gammeldags telefon som ringetone"

Har ikke adgang til gruppen så...
Anyway, jeg syns jeg har prøvet alt, flere forskellige servere osv.
intet virker.

Fra : Søren Christensen

Dato : 17-11-03 17:13

"X" <test@test.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
musik
> ringetoner.
>
> Nogen ide om hvor jeg kan finde sådan en ?

Prøv at finde en med en SE T610. Den har en sådan. Og den kan du sikkert nok
få sendt... :)

Venligst

Fra : Martin Vest Zielke

Dato : 18-11-03 18:00
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-11-03 00:26

"Martin Vest Zielke" <martinz@mail.dk> wrote in

> http://www.martinz.frac.dk/OldPhone.mid
>
> Her er den fra T610.

Den er knap så god som den anden (oldfashioned.wav) men stadig ok :)

Fra : Sid

Dato : 17-11-03 18:48

Jeg har den, men lyden kommer ikke i nærheden af Erissons P800

sls