Nokia 6600 og billeder ?
Fra : L@rs

Dato : 17-11-03 10:12

Hej NG

Jeg er en af dem, der nok køber mig en N6600 da det lyder
som om, at det er en god telefon.

Jeg rejser meget og synes bla. at kameraet er en af de god
funktioner.

Mit spørgsmål er : Kan man hente billederne ud af telefonen
og ned på computeren via et datakabel. Eller via den Infra røde port ?

Lars

Fra : Kostas

Dato : 17-11-03 10:22

"L@rs" <lars@kryger.net> wrote in news:hh0ub.34971$jf4.1862096
@news000.worldonline.dk:

> [...]
>
> Mit spørgsmål er : Kan man hente billederne ud af telefonen
> og ned på computeren via et datakabel. Eller via den Infra røde port ?

yep - via infra rød er det super nemt - prøvede det i går. Lige så nemt som
at klø sig i nakken. Man siger bare send via infrarød - så går den ellers
igang - bare lig telefonen ved siden af porten - så kører det.

mvh

Kostas

Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 17-11-03 10:33

Hej Hej...

Er det på samme måde som en T610?
Den er jo meget let at bruge, og bl.a funktionen med at sende modtage filer
generelt mellem telefoner og PC`er er glimragende, både med bluetooth og
irda...

Dennis

Fra : Kostas

Dato : 17-11-03 12:10

"Dennis Nielsen [9400]" <Denner@FJERNDETTEwebspeed.dk> wrote in

> [...]
> Den er jo meget let at bruge, og bl.a funktionen med at sende modtage
> filer generelt mellem telefoner og PC`er er glimragende, både med

Det vil jeg skyde på - har en T610 somewhere - tester lige senere...

mvh

Kostas

Fra : Søren Engelbredt

Dato : 17-11-03 16:25

ENIG!!

Jeg bruger det meget men kører bluetooth mellem min bærbare og telefonen...

Der er jo IKKE datastik i bunden på en Nokia 6600 så det skal foregår via Ir
eller Bt.