Ny mobil ,hvilken?
Fra : JNMF

Dato : 17-11-03 00:43

Hej
Jeg har som nystartet "erhvervsdrivende" brug for en mobiltelefon.
Kravene til den er følgende:
"Håndværkermodel" der kan tåle støv og fald fra mandshøjde.
Indbygget diktafon til at bruge som huskeseddel
Hvilke modeller opfylder kravene, og er der nogle der har erfaringer
med disse?
Findes der evt. en side hvor man kan søge på de forskellige fabrikater?

Hilsen Jens

Fra : PsykoFrans

Dato : 17-11-03 03:19

Jeg er ikke selv så handy men jeg har en kammerat som arbejder på landet.
Han er ejer af en nokia 5100.

http://www.mobilpriser.dk/index.php?showprod=Nokia&showmodel=5100

http://www.mobilsiden.dk/telefoner/show.php?visSide=356

Han er meget tilfreds. Telefonen har blandt andet overlevet en tur ned fra
en stige på 5 meter. Kun en lille skramme i coveret. Desuden har den
indbygget lommelygte hvilket er meget smart.

PsykoFrans

Fra : Fischer

Dato : 17-11-03 06:44

> Kravene til den er følgende:
> "Håndværkermodel" .....

Prøv at kigge nærmere på følgende (øverste mest hårdføre):

Ericsson T310
Siemens ME45
Nokia 5210
Nokia 5100

*Fischer

Fra : /Ole

Dato : 17-11-03 09:24

> Prøv at kigge nærmere på følgende (øverste mest hårdføre):
>
> Ericsson T310
> Siemens ME45
> Nokia 5210
> Nokia 5100
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i
adressen.

Jeg er godt nok MEGET uenig i, at T310 er hårdfør. En lille tur på knallert
i en byge, og telefonen var ødelagt, ingen dækning af garanti eller noget.
Desuden havde jeg lidt bøvl med joystikket, når den havde ligget i lommen og
fået lidt skidt.

Nu har jeg Siemens c55, som jeg er meget tilfreds med, men Nokia har lavet
et par gode stød/støvfaste mobiller.

/Ole

Fra : Fischer

Dato : 17-11-03 09:39

> Jeg er godt nok MEGET uenig i, at T310 er hårdfør.

Damn, man kan være søvnig sådan en mandag morgen.
Der skulle selvfølgelig have stået R310.
Sorry .....

*Fischer

Fra : /Ole

Dato : 17-11-03 20:41

> [...]
> Sorry .....
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i

OK, så er du tilgivet

/Ole

Fra : Rikke & Tomas Sørens~

Dato : 17-11-03 18:03

Hej

Ved ikke hvilken mobil der er bedst men du kan sammenligne dem på
nedenstående webside.

http://www.esato.com/phones/