Fjerne operatørlogo på Nokia 6610
Fra : Kaasing

Dato : 16-11-03 16:09

Hej
Kan man fjerne det irriterende operatørlogo fra Telmore, som står lige midt
i displayet på min 6610?
Det er jo ikke særligt fedt at der står Telmore hen over billedet af min
datter.

/Poul

Fra : J.K.Arning

Dato : 16-11-03 16:57

Kaasing wrote:
> [...]
> lige midt i displayet på min 6610?
> Det er jo ikke særligt fedt at der står Telmore hen over billedet af

Det du gør at at hente en nyt logo istedet for Telmores .. det nye logo
skal være et blankt logo .. et der ikke indeholder noget.

Du kan finde et her :
http://www.victorynet.de/wap/betreiberlogos.wml

Indtast ovenstående i din nokia ( hvis du har fået sat GPRS op )
så får du adgang til blandt andet et blankt logo.

Regards

Fra : Bent F.

Dato : 16-11-03 22:32

Hvis du wapper ind her kommer det blanke logo direkte

http://www.victorynet.de/wap/logos/blank.cod

Fra : Kaasing

Dato : 17-11-03 22:00

Tak for de hurtige svar