Sonyericsson T310 langsom?
Fra : Holme Botilbud

Dato : 16-11-03 12:10

OK en lidt besynderlig emneoverskrift, men jeg har læst en brugeranmeldelse
af denne mobiltlf., hvor det siges, at menuer og spil reagerer langsomt. Det
skulle have noget at gøre med processoren. Vedkommende syntes også, at den
"ikke kunne følge med" når han skulle skrive beskeder.

Da jeg overvejer at anskaffe telefonen vil jeg gerne vide:

Er der andre, der har lignende erfaringer?
Er der noget vundet ved at investere i det nye 64Kb simkort fra Telmore?

Og det er i orden med mig, at skærmen kun viser 256 farver..!

Edu

---