Nokia 6600 og BT headset
Fra : Apollo14

Dato : 14-11-03 19:15

Hvordan får jeg mit gamle Ericsson HBH-30 til at virke med denne
telefon, den lader ikke til at ville kendes ved det, den skriver at
adgangskoden er forkert.
Eller skal jeg ofre penge på et nyt, og hvilke et ??

Fra : OZ

Dato : 14-11-03 20:44

"Apollo14" <apollo14dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> adgangskoden er forkert.
> Eller skal jeg ofre penge på et nyt, og hvilke et ??

Udfra hvad jeg har læst mig til på sider om bluetooth headset, så skal
den vist reset´tes så den kan settes op til en ny forbindelse.
Gå ind i bluetooth-opsætningen og bed telefonen om at finde det
nærmeste bluetooth-device.
Prøv at kigge i din manual for headsettet.

Mvh.

Fra : Dragnet

Dato : 14-11-03 21:53

> [...]
> adgangskoden er forkert.
> Eller skal jeg ofre penge på et nyt, og hvilke et ??

Kan varmt anbefale Nokia HDW-2, kan fåes hos 1. dial office til 699,-

/Dragnet

Fra : Kostas

Dato : 15-11-03 16:28

"Dragnet" <dragnet@privat.dk> wrote in news:bp3fag$3tc$1@sunsite.dk:

> "Apollo14" <apollo14dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Kan varmt anbefale Nokia HDW-2, kan fåes hos 1. dial office til 699,-
>
> /Dragnet

Den er jeg også glad for - kører fint til min 6600

--
med venlig hilsen

Kostas Panayotis

"Its a moo point."
"Moo point?
"Yeah , like a cows opinion , it doesn't matter"