Kan telefon købt med variant bruge selvhen~
Fra : Morten Andreasen

Dato : 14-11-03 18:34

Kan det lade sig gøre at bruge et selvhenter abb. uden at få låst telefonen
låst op

Venlig Hilsen

Morten

Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-11-03 20:29

Morten Andreasen <mortenra@mail1.stofanet.dk> schrieb:
> Kan det lade sig gøre at bruge et selvhenter abb. uden at få låst
> telefonen
> låst op
>
> Venlig Hilsen
>
> Morten

Ja, det er næsten sikkert, da der ikke blot er tale om samme net, men
også om samme operatør.

En telefon kan godt låses til ét bestemt SIM-kort, men jeg har ikke hørt
om danske operatører der bruger det.

-cb

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-03 16:22

> Kan det lade sig gøre at bruge et selvhenter abb. uden at få låst
telefonen
> låst op

Ja, det kan det. Har du købt telefonen med Variant er den låst til Sonofon -
hvilket Selvhenter jo også er. Du kan dog først lave om til Selvhenter efter
at din 6-måneders bindingsperiode er udløbet.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Morten Andreasen

Dato : 15-11-03 17:44

> [...]
efter
> at din 6-måneders bindingsperiode er udløbet.

Fik vist ikke gjort det klart at nummeret er uden betydning skal bare ha et
nyt da jeg ikke har mobil i forvejen.

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-03 20:08

> Fik vist ikke gjort det klart at nummeret er uden betydning skal bare ha
et
> nyt da jeg ikke har mobil i forvejen.

Så skal du købe en telefon med et Sonofon Variant abonnement. Derefter
opretter du et Selvhenter-abonnement, og lader dit Variant ligge i skuffen
til 45 kr. om måneden, indtil du efter de 6 måneder kan sige det op.