BT heatset til T610 ?
Fra : _black_

Dato : 12-11-03 21:39

Hej,

er der nogen man skal holde sig fra ? kan i kommer med nogle gode
anbefalinger ?
kan det "betale" sig at kigge på de "billige" fx :
http://www.thansen.dk/product.asp?c=182913821&n=681764884&pn=850611337

VH
Brian

Fra : Georg

Dato : 12-11-03 22:28

http://www.goblue.dk/product.asp?product=111

Hmm. Det bluetrek headset jeg købte hos ovenstående, opgives til 12 dages
st.by tid el. 12 timers taletid mens det samme produkt opgives til lavere
drifttider hos thansen?? Er der tale om det samme?

Georg

Fra : _black_

Dato : 13-11-03 07:30

> Hmm. Det bluetrek headset jeg købte hos ovenstående, opgives til 12 dages
> st.by tid el. 12 timers taletid mens det samme produkt opgives til lavere
> drifttider hos thansen?? Er der tale om det samme?

hmm - tror jeg faktisk - hvad siger dine erfaringer ? er det ok ?

/Brian

Fra : Georg

Dato : 13-11-03 14:43

Ja, jeg synes det ok. Jeg har dog ikke testet tale og stby. tiderne, da jeg
lader det op om aftenen.

Georg

Fra : BorreBoy

Dato : 12-11-03 22:55

"_black_" <black-gold@nattelivNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anbefalinger ?
> kan det "betale" sig at kigge på de "billige" fx :

Vil anbefale Ericssons nye, eller Jabra BT200.

Fra : Karin Hansen

Dato : 13-11-03 19:26

_black_ wrote:
> [...]
> anbefalinger ?
> kan det "betale" sig at kigge på de "billige" fx :

Jeg hat et Jabra BT300, som jeg er meget tilfreds med.

mvh. Karin