Orange's "hemmelige" abonnement stopper !
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-11-03 19:13

Hej

Hvis nogen har planer om at skifte til Orange's berømte 'hemmelige'
abonnement, (minutpris 89 øre, sms 20 øre, abb. 0,00) Så ser det ud til
at være sidste udkald, ihvertfald indtil nyt tilbud fremkommer. - jeg
var igår i Orange's butik i Hillerød, og der stod er nydeligt skilt
hvoraf det fremgik at muligheden for at oprette dette abb. ophørte den
16 November !.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Georg

Dato : 12-11-03 21:38

Njaa. Afløseren hedder simple. 85 øre/min. 20 øre pr. sms og 25 øre i
opkaldsafgift. Minimumsforbrug 39 kr/md.

Georg

Fra : Lars Raaby

Dato : 12-11-03 22:56

Georg skrev bl.a.:
> Njaa. Afløseren hedder simple. 85 øre/min. 20 øre pr. sms og
> 25 øre i opkaldsafgift. Minimumsforbrug 39 kr/md.

Det er da ikke billigt.
Telmore føre stadig.

/Lars
--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 13-11-03 17:31

Hej

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> wrote:

> [...]

Ok Georg, den havde jeg ikke set...

>Det er da ikke billigt.
>Telmore føre stadig.

Njae, det gør vel egentlig Tele2mobilonline ? sms til 19 øre, minutpris
68 øre, og abb. kr. 0,00 og intet mindsteforbrug.

Meeen, når nu Telmore om kort tid passérer den halve Million kunder, så
vil de selvfølgelig fejre det med et brag af et tilbud: sms 15 øre,
minutpris 50 øre, nåja, så 65 øre da ? <-- Ønsketænkning !.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Lars Raaby

Dato : 13-11-03 22:32

Ole Rasmussen skrev bl.a.:

> [...]
> kunder, så vil de selvfølgelig fejre det med et brag af et
> tilbud: sms 15 øre, minutpris 50 øre, nåja, så 65 øre da ?

Ja eller en god jule gave til os forbruger.

Lars