program til at uploade ringetoner, java og~
Fra : Hasse Hansen

Dato : 12-11-03 17:52

Hvad for et program kan man bruge til at uploade
Ringetoner, javaspil/applikationer billeder til en nokia 6100 ??

til windows xp.

Fra : Benjamin

Dato : 12-11-03 18:51

Hasse Hansen wrote:
> [...]

Nokia PC Suite.

Kan hentes gratis fra http://www.nokia.dk/support/phones/6100/

--

/ Benjamin

Fra : Hasse Hansen

Dato : 12-11-03 18:53

On Wed, 12 Nov 2003 18:50:40 +0100, "Benjamin"
<nospam@REMOVETHISSHITFIRSTfreeworld.dk> wrote:

>Nokia PC Suite.
>
>Kan hentes gratis fra http://www.nokia.dk/support/phones/6100/

godt være det er mig, men kan ikke se hvor jeg kan uploade ringetoner
i pc suite

Fra : Apollo14

Dato : 12-11-03 20:01

Hasse Hansen <msn@ramlevSKOD.dk> wrote in

> godt være det er mig, men kan ikke se hvor jeg kan uploade
> ringetoner i pc suite

Nokia Sound Converter kan bruges, det er den jeg bruger på min 6800