Samsung E700 - Dansk Menu?
Fra : Misser007 \(home\)

Dato : 12-11-03 17:26

Jeg kan ikke finde ud af at få dansk menu. Den har svensk når jeg starter
den for første gang, og metoden i bogen løser ikke noget.

Plz hjælp!

Trine

Fra : Misser007 \(home\)

Dato : 12-11-03 19:30

Jeg fandt selv svaret. Tålmodighed løste problemet. Sluk ''dyret'' og lad
den oplade. Når den er ladt op, så tænder man, og vollá...der er der lige
pludselig dk menu

Haha!

Trine

Fra : Christian Poulsen

Dato : 13-11-03 16:38

> Jeg fandt selv svaret. Tålmodighed løste problemet. Sluk ''dyret'' og lad
> den oplade. Når den er ladt op, så tænder man, og vollá...der er der lige

Hvor har du købt den? Hvad var prisen med eller uden abonnement?

Fra : Misser007 \(home\)

Dato : 13-11-03 17:38

> Hvor har du købt den? Hvad var prisen med eller uden abonnement?

Købte den i shopmore.dk

Trine