Erfaringer med uab.netget.dk
Fra : Torben Hansen

Dato : 12-11-03 14:00

Skulle der være nogen herinde der har erfaringer med køb hos denne netbutik?

http://uab.netget.dk/

Venlig Hilsen
Torben Hansen

Fra : T. Mogensen

Dato : 12-11-03 16:49

Ja
Jeg handlede der, for en uge side, og telefonen havde jeg to dage
efter.

Mvh Terkel

Fra : Benjamin

Dato : 12-11-03 17:09

Torben Hansen wrote:
> [...]

Købte min Nokia 5100 hos dem.
Virker som et godt firma.

--

/ Benjamin

Fra : GJ

Dato : 12-11-03 18:40

>Skulle der være nogen herinde der har erfaringer med køb hos denne netbutik?
>
>http://uab.netget.dk/

Købte en nokia 5210 for en ven.... han havde den 2 dage efter......
Han har ikke haft nogen problemer med den, og jeg ved derfor ikke
hvordan de behandler klager....

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-11-03 19:04

Hej

"Torben Hansen" <Torben_h@msn.com> wrote:

>Skulle der være nogen herinde der har erfaringer med køb hos denne netbutik?

>http://uab.netget.dk/

Ja, det fungerer helt problemfrit, og de overholder deres
leveringsfrister m.m. så dér kan du roligt handle.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : TheDude

Dato : 13-11-03 06:40

Jeg takker for responsen...

Venlig Hilsen

Torben Hansen

Fra : Anders Forst

Dato : 12-02-04 14:21

Har sendt dem en mail, ang. betaling via netbank kl. 10.00
i formiddags, har endnu ikke fået et svar.
Deres telefon melder optaget når man ringer til dem...

Venligst
Anders