Mobilos og stråling
Fra : Frowning_Freezer

Dato : 12-11-03 09:14

Jeg ville lige høre om der er nogen her der ved om det er bedre at
bruge et bluetooth headset fremfor selve mobilen, når man tænker på de
stråler der har været så meget snak om at der er omkring mobilen?

Godt nok har jeg hørt at selv et almindeligt kabel-headset også giver
stråler, men anyway - Bluetooth er jo stadig trådløst ligesom som
telefonen, så mon der er nogen forskel der?

Fra : Peter Thomsen

Dato : 12-11-03 15:49

"Frowning_Freezer" <public@hverdag.dk> wrote in message
> [...]
> stråler, men anyway - Bluetooth er jo stadig trådløst ligesom som
> telefonen, så mon der er nogen forskel der?

Drejeskivetelefon er den sidste udvej.
--
Regards, yours truly madly
(-: Peter Thomsen

Remove "NOSPAM_" if you want to mail me.

Fra : OZ

Dato : 14-11-03 11:56

"Frowning_Freezer" <public@hverdag.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
giver
> stråler, men anyway - Bluetooth er jo stadig trådløst ligesom som
> telefonen, så mon der er nogen forskel der?

Joda..
Frekvensen og effekten på signalet.
Bluetooth-signalet rækker kun 10 meter, og en mobiltelefon rækker
adskillige kilometre.
Der er stor forskel.
Du kan læse mere om Bluetooth-koncceptet på:
http://www.bluetooth.com

Good luck!

Mvh.