Bios og opdateringer til Nokia telefoner o~
Fra : David

Dato : 11-11-03 20:41

Hejsa NG

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor jeg kunne finde opdateringer og nye
bios udgaver til de forskellige telefoner fra Nokia

Kan det yderligere lade sig gøre om jeg kunne få af vide om det kan lade sig
gøre at kopiere den ene telefons bios over i en anden? f.eks. kopiere man
nokia 6510 bios over i en nokia 5210 og så har man en nokia 5210 med 6510
menusystem inkl alt der hører til fra nokia 6510

Mvh

David

Fra : DirectX

Dato : 11-11-03 22:03

Søg på www.google.com

> [...]
> nokia 6510 bios over i en nokia 5210 og så har man en nokia 5210 med 6510
> menusystem inkl alt der hører til fra nokia 6510

Nej man kan ikke kopierer en Firmware fra en 6510 over i en 5210 eller
omvendt,
det kan ende med du slår dine telefoner ihjel, så drop den idé

Mvh
C@ss

Fra : David

Dato : 11-11-03 23:18

Hvad er problemet med det??

Kan du uddybe det lidt mere teknisk?

Mvh

David

Fra : Janner

Dato : 12-11-03 09:42

"David" <xxx@xxx.xx> wrote in message
> Hvad er problemet med det??
>
> Kan du uddybe det lidt mere teknisk?
>
> Mvh
>
> David
> Normal et min holdning at der ikke findes dumme spørgsmål men derimod kun
dumme svar ... men her er vi da vist oppe ved det modsatte he he

Kan man installere en stor BMW motor i en Fiat 500 ?? ......... nej siges
der uden teknisk forklaring

Kan man installere Win Xp pro på en GameBoy ? Nej

Kan man installere en 21" tommer TFT skærm i en Motorola 7500 fra 95
........... nej blev der sagt .......

Du behøver vist ikke tekniske forklaringer til dit spørgsmål længere vel
...... prøv bruge din sunde fornuft ! Ville du opgradere dit Asus Motherboard
med en bios fra en Com 64 ? .......... Tingene skal med andre ord passe
sammen ikke

Hygge Jan

Fra : Kent

Dato : 12-11-03 18:52