Pris Telmore tlf.sv: mobil/fastnet?
Fra : Hans Paulin

Dato : 11-11-03 01:18

....koster det det samme at ringe til min tlf.svarer hos Telmore via
fastnet som via min mobil, hvis man vil aflytte en besked?

....jeg har TDC fastnet...
Hans

Fra : Fischer

Dato : 11-11-03 06:19

> ...koster det det samme at ringe til min tlf.svarer hos
> Telmore via fastnet som via min mobil, hvis man vil
> aflytte en besked?

Nej, det koster alm. mobiltakst. Altså 1,60 kr. i dagtimerne og 0,80 kr.
aften/søndag.

*Fischer

Fra : Hans Paulin

Dato : 11-11-03 10:53

Fischer wrote:

> Nej, det koster alm. mobiltakst. Altså 1,60 kr. i dagtimerne og 0,80
> kr. aften/søndag.

....nå, okay - så sparede jeg da 5 øre i minuttet i går...

Tak for sædvanlig kompetent hjælp!
Hans