3510i Operatør logo
Fra : LB

Dato : 10-11-03 22:43

Hej gruppe.

Jeg har ingen operatør logo på min 3510I og derfor står der bare CBB Mobil.
Kan man få teksten væk?

Det er fordi jeg har en dejlig baggrund som jeg hellere vil kigge på.

Tænkte på om et operatør logo der evt. var transperant kunne bruges?

Any help?

På forhånd mange gange takker.

Fra : OZ

Dato : 11-11-03 11:26

"LB" <ingen@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>
> Jeg har ingen operatør logo på min 3510I og derfor står der bare CBB
Mobil.
> Kan man få teksten væk?

Hvis der ståer "CBB Mobil", så er /det/ dit operatørlogo.
Og så kan du hente flere logos fra internettet.

Mvh.

Fra : LB

Dato : 11-11-03 16:01

"OZ" <None@host.com> wrote in message
> Hvis der ståer "CBB Mobil", så er /det/ dit operatørlogo.
> Og så kan du hente flere logos fra internettet.

Ja. Men vil en transperent kunne gøre det?

Jeg har fundet nogle wap sider på http://mobil.dontdoit.dk hvor der er
operatør logoer, men ingen transperante.

Kan det lade sig gøre selv at lave et transperent billede og bruge det som
operatør logo?
Har ikke et datakabel.

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 11-11-03 14:20

På min wap side kan du hente en transperant billede (ligger under nye og
hedder FluiiDK.gif)

Men for at bruge den som operatørlogo, skal du nok have datakabel sat i..

www.Fluii.dk/?side=mobil

WAP: wap.fluii.dk

Mvh Esben

Fra : Kasper

Dato : 12-11-03 11:23

"LB" <ingen@mail.invalid> wrote in message news:<SDTrb.4783$z97.3396@news.get2net.dk>...
> Hej gruppe.
>
> Jeg har ingen operatør logo på min 3510I og derfor står der bare CBB Mobil.
> Kan man få teksten væk?
<klip
> Any help?
<klip

Hvis du har WAP er der hjælp at hente ved at søge tilbage i gruppen. Se f.eks her:
http://makeashorterlink.com/?O2E023486

Mvh Kasper

Fra : LB

Dato : 12-11-03 16:02

"Kasper" <kana@alzebra.net> wrote in message
> [...]
> <klip
> <klip
>
> Hvis du har WAP er der hjælp at hente ved at søge tilbage i gruppen. Se

Jeg har wap.

Men: http://www.victorynet.de/404.htm siger den...

Fra : Kasper

Dato : 13-11-03 09:43

"LB" wrote
> Jeg har wap.
> Men: http://www.victorynet.de/404.htm siger den...

Aaah, men det er fordi du skal bruge adressen
http://www.victorynet.de/wap/betriberlogos.wml
i TELEFONENS browser, ikke i din internet browser

På din 3510i skal du gå til menu "Tjenester" og enten vælge at oprette
et bogmærke i undermenuen "Bogmærker"->"Valg"->"Nyt Bogmærke" og
derefter vælge bogmærket "Vælg"->"Gå til". Du kan også bare gå til
undermenuen "Tjenester"->"Gå til adresse". Her skal du så indtaste
adressen foroven. Det kræver selvfølgelig at du har WAP settings i
telefonen -har du det? Ellers skal du følge det her link:
http://www.cbb.dk/cbb?cmd=faq#15

Det skulle gøre det
Mvh Kasper

Fra : Kasper

Dato : 13-11-03 15:36

kana@alzebra.net (Kasper) wrote in message news:<d3a61eb3.0311130043.1fb07604@posting.google.com>...
> "LB" wrote

8-<---Klip en masse bla-bla jeg selv skrev

OK. Nu er jeg med ... du HAR wappet ind på
http://www.victorynet.de/wap/betriberlogos.wml
-og den side eksisterer ikke mere -jeg misforstod.

Så brug en anden side som har blank-logo service, f.eks:
http://www.xgryde.dk/wap.wml
-der er et blank logo
Du kan også selv uploade billeder og stuff gennem deres webside på:
http://www.xgryde.dk/

Så skulle det virke
Mvh Kasper

Fra : LB

Dato : 13-11-03 17:53

> [...]
> http://www.xgryde.dk/wap.wml
> -der er et blank logo
> Du kan også selv uploade billeder og stuff gennem deres webside på:

Jeps. Tusind tak.

Der var blankt logo på xgryde.
tak

Fra : Kasper

Dato : 14-11-03 08:34

"LB" wrote in message news:<iFOsb.7427$pe3.3385@news.get2net.dk>...
> Jeps. Tusind tak.
> Der var blankt logo på xgryde.
> tak

Yep! For denne gang checkede jeg linket inden jeg smed det efter dig
Ingen årsag, Kasper