Nokia 3510i
Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 10-11-03 19:52

Hej!
Er der konen har lige fået sådan en, men hun brokker sig over at den er så
ordinær. Så hun vil gerne ha' et nyt cover med Peter Plys (spørg mig ikke
hvorfor!).
Er der nogen der ved hvor det kan købes eventuelt over nettet

På Forhånd Tak!
Jess Møller

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 10-11-03 22:55

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@nospamget2net.dk> wrote in message
> [...]
> hvorfor!).
> Er der nogen der ved hvor det kan købes eventuelt over nettet

Hejsa Jes,

Prøv og titte forbi www.Thansen.dk aner ikke om de har det, men de har lidt
af hvert inkl. covere til diverse mobiler :)

Mvh Bo

Fra : Jim Andersen

Dato : 11-11-03 11:30

Bo Bach Jensen wrote:

> Prøv og titte forbi www.Thansen.dk

Og de siger at 3510 covers passer til 3510i.

/jim

Fra : JMo.

Dato : 11-11-03 23:21

> [...]

> mig ikke hvorfor!).
>
> Er der nogen der ved hvor det kan købes eventuelt over nettet

Fona, Merlin eller Expert.

Eller kontankt deres leverandør (http://qmdk.com/?m=220), der nok kan
henvise til en forhandler.