Hvad skal jeg mon købe...
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 10-11-03 14:36

Skal have en tlf. under 2000,-

Krav:
Bluetooth
Kalender funktion
E-mail klient.

Hvad kan i anbefalde??? Alle råd og anbefaldiner modtages med kys hånd

/Kenneth

Fra : ASC

Dato : 10-11-03 15:30

Kenneth Koustrup <kk@SLETMIGfhn..dk> wrote in article
<3faf9448$0$95015$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Skal have en tlf. under 2000,-
>
> Krav:
> Bluetooth
> Kalender funktion
> E-mail klient.
>
> Hvad kan i anbefalde??? Alle råd og anbefaldiner modtages med kys hånd

> /Kenneth

Hej

SonyEricsson T68i har disse funktionener, og den kan du mange steder for få
under 500 kr.

Med venlig hilsen

ASC

Fra : OZ

Dato : 11-11-03 11:32

"ASC" <ASC(fjern-dette)@Sonofon.DK> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Hej
>
> SonyEricsson T68i har disse funktionener, og den kan du mange steder

Jeg har lige set den til 25,-

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 10-11-03 18:00

Kenneth Koustrup wrote:
> Skal have en tlf. under 2000,-
>
> Krav:
> Bluetooth
> Kalender funktion
> E-mail klient.
>
> Hvad kan i anbefalde??? Alle råd og anbefaldiner modtages med kys
> hånd

Siemens S55!
Jeg har lige købt en over nettet til ca. 750,- (inklusive afbetaling på
Sonofon-abbonnement og oprettelse) og den kan klart anbefales. Lækkert
design, gennemtænkte funktioner, osv. Check diverse reviews ud for mere
dybdegående information. Så vidt jeg ved har den nogenlunde de samme
funktioner som T68i, bare bedre på mange punkter. Sig endeligt til hvis der
er noget specifikt du vil have at vide.

--
Jacob

Sometimes I think I'd be better off dead. No, wait, not me, you.

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 10-11-03 18:29

Hvordan er email & kalender?

/KK

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 10-11-03 20:29

Kenneth Koustrup wrote:
> Hvordan er email & kalender?

E-mail er fint, det er en ret simpel klient, smertefri opsætning, automatisk
hightlight af adresse, så man kan tilføje den til sin adressebog (som så
bliver vist når man slår personen op på telefonen.
Kalenderen har måned, uge og dags-view. Meget overskuelig, dage med aftaler
bliver vist med fed skrift, det går hurtigt at bladre igennem både uger og
måneder.
Jeg smider lige et par billeder op i dk.binaer med e-mail og kalender, så du
får et indtryk.