Nye priser fra Telia, hvad siger i til det~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 10-11-03 11:57

Med virkning fra i dag lancerer Telia en ny udgave af sit taletidsprodukt,
Telia Cash, hvor minutprisen og SMS-prisen ligger på et meget attraktivt
niveau i forhold til markedspriserne på tilsvarende produkter.
Abonnementsprisen er fortsat 0 kr. Minutprisen sænkes fra 2,25 kr. til 70
øre, mens SMS-prisen sænkes fra 50 øre til 20 øre. Priserne gælder hele
døgnet og alle ugens dage.

--

Mvh.

Kim

Fra : Rune Larsen

Dato : 10-11-03 12:03

Kim Jørgensen wrote:

> Abonnementsprisen er fortsat 0 kr. Minutprisen sænkes fra 2,25 kr. til 70
> øre, mens SMS-prisen sænkes fra 50 øre til 20 øre. Priserne gælder hele
> døgnet og alle ugens dage.

www.cash.telia.dk skriver de ikke noget om opkaldsafgiften - hvor stor er
den?

--
/Rune

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 10-11-03 12:06

"Rune Larsen" <rune(DOT)larsen@tiscali.dk> wrote in message news:cfKrb.27133

> På www.cash.telia.dk skriver de ikke noget om opkaldsafgiften - hvor stor
er
> den?
Jo,

Opkaldsafgift
Opkaldsafgift ved nationale og internationale opkald 0,20 kr. 0,20 kr.

Mvh.

Kim

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-11-03 12:10

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.nospam> wrote in message
> [...]
> Abonnementsprisen er fortsat 0 kr. Minutprisen sænkes fra 2,25 kr. til 70
> øre, mens SMS-prisen sænkes fra 50 øre til 20 øre. Priserne gælder hele

Har du set *'en ?

* Når du taler til 0,70 kr./min. er der ikke adgang til roaming i Danmark,
og du kan derfor ikke anvende andre net end Telias eget.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Georg

Dato : 10-11-03 14:28

> * Når du taler til 0,70 kr./min. er der ikke adgang til roaming i Danmark,
> og du kan derfor ikke anvende andre net end Telias eget.

Dvs: Du får en dækning der er så dårlig, at du reelt ikke kan bruge din
telefon...

Telmore derimod, dækker bedst, så hvorfor ikke betale mere for noget der er
bedre!? Lavpris mig her og lavpris mig der. Telia er et godt eksempel på, at
pris og kvalitet følges ad...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-11-03 14:43

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote in message

> [...]
er
> bedre!? Lavpris mig her og lavpris mig der. Telia er et godt eksempel på,

Enig. De penge man sparer bruges lynhurtigt i en samtale på 5-10 min roamet
på Sonofons net.

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 10-11-03 14:38

Christian B. Andresen wrote:

> Har du set *'en ?
>
> * Når du taler til 0,70 kr./min. er der ikke adgang til roaming i Danmark,
> og du kan derfor ikke anvende andre net end Telias eget.

Hvor godt dækker Telias net?

Det er da fint med lidt mere konkurrence - det kommer jo som regel os
forbrugere til gode, men jeg kunne aldrig finde på at skifte til
Telia, dem har jeg simpelthen bare alt for dårlige erfaringer med.

--
Joergen Ramskov
Support http://digitalforbruger.dk

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 10-11-03 22:09

"Joergen Ramskov" <jra@con.terra.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forbrugere til gode, men jeg kunne aldrig finde på at skifte til
> Telia, dem har jeg simpelthen bare alt for dårlige erfaringer med.

Deres motto kunne vel være...

Telia...
Disconnecting People

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i email.

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-03 12:10

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
> Abonnementsprisen er fortsat 0 kr. Minutprisen sænkes fra 2,25 kr. til 70
> øre, mens SMS-prisen sænkes fra 50 øre til 20 øre. Priserne gælder hele

HUSK! Priserne gælder kun ved optankning via nettet og ikke med de
"gammeldags" skrabekort!

Helmut Lotti