Solid mobil.
Fra : Fischer

Dato : 09-11-03 20:51

En god ven skal have ny mobil, og da han er lidt hårdere ved den end
normalt, skal det være en ekstra holdbar model. Og han ønsker ikke en
"mursten".
Eneste oplagte valg ser ud til at være en Nokia 5210. Er der andre forslag?

Og et tillægsspørgsmål:
Jeg har selvfølgelig været inde på www.mobilpriser.dk og checke priser.
En 5210 uden abonnement koster 1099,- og der er ikke rigtigt noget at spare
ved at tage et abonnement med og få den låst op.
Er der nogen der kender til gode tilbud som Mobilpriser har overset?

*Fischer

Fra : Benjamin

Dato : 09-11-03 21:06

Fischer wrote:
> [...]

Nokia 5100 ejer jeg selv. Virker ret robust.

--

/ Benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-03 12:13

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "mursten".
> Eneste oplagte valg ser ud til at være en Nokia 5210. Er der andre

Siemens ME45!?

Helmut Lotti

Fra : Fischer

Dato : 10-11-03 12:51

> Eneste oplagte valg ser ud til at være en Nokia 5210. Er der andre
forslag?

Tak til Benjamin og Lotti for forslagene. Jeg har helt klart ikke udtrykt
mig tydeligt nok!
Min ven har ingen avancerede krav til mobilen, så jeg er mest på jagt efter
en billig model. Men da han har Nokia (3210) i dag, vil dette velkendte
fabrikat nok blive foretrukket.
Det bliver derfor nok 5210'eren - jeg mangler blot at få gravet det bedste
tilbud op.

*Fischer

Fra : Johnny

Dato : 10-11-03 18:24

Fischer wrote:
> [...]
> fabrikat nok blive foretrukket.
> Det bliver derfor nok 5210'eren - jeg mangler blot at få gravet det bedste

Jeg vil ikke betegne Nokia 5210 som en solid arbejdstelefon. Siemens
ME45 er derimod ganske go'. Der er en grund til at Rigspolitiet bruger
Siemens...

http://www.siemens.dk/cc/frontpage/artikler/historier/600_mobiltelefoner_rigspolitiet.html.

Nokia 5210 er ikke videre hårdfør overfor f.eks. slag og stød. Skærmen
flækker simplethen, hvis man trykker for kraftigt på skærmen. Jeg har
set lidt for mange telefon med ovennævnte "fejl". Siemens ME45 derimod
er meget bedre og jeg har endnu kun set een telefon med en smadret
skærm. Og det var fordi "idioten" havde kørt telefonen over med sin VW
transporter...

Eneste dårlig ting man kan sige om ME45 er, at den har lidt dårligere
sende/modtage forhold i forhold til 5210'eren.

Hvis din ven skal bruge en avanceret og holdbar telefon, så kan det ikke
siges tit nok: SIEMENS ME45

--
Mvh. Johnny
Telefoner:Siemens S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers

Fra : torben hansen

Dato : 11-11-03 03:11

> [...]
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i

jeg har bla en Nokia 3410 og den har holdt til lidt af hver jeg bruger den
på arbejdet hvor den tit kommer i klemme mellem mig og andre ting
sådan en kan din ven godt købe
th