Gratis sms til tyskland
Fra : Kim

Dato : 09-11-03 18:26

Er der nogle der kender en tysk hjemmeside, hvor man kan sende gratis sms'er
til tyskland

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 09-11-03 21:38

Skal den være tysk? Ellers check http://www.1rstwap.com/1rstwap eller
http://www.sms.ac

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Lars Wolos

Dato : 10-11-03 01:03

"Kim" <kim7@esenet.dk> wrote in message news:3fae787e$0$69921$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Er der nogle der kender en tysk hjemmeside, hvor man kan sende gratis sms'er

Dansk CoolSMS "ProSMS" kører fint (ikke gratis, men billigt) - bare
ikke til o2 - de (O2 Germany):

"Not accepted - Recipient address is in black list".

Ellers se her:
http://www.teltarif.de/i/freesms.html

m.v.h.
Lars

Fra : HSK

Dato : 11-11-03 15:54

> Er der nogle der kender en tysk hjemmeside, hvor man kan sende gratis
sms'er
> til tyskland

Sæt din tlf til at sende sms'er via GPRS, så koster det kun 20 øre - det er
ihvertfald billigere end de 2,70 kr.

/HSK

Fra : Kim

Dato : 11-11-03 18:00

Mange tak for hjælpen, det må jeg prøve
Da jeg sender mange sms'er til tyskland
Kan det godt blive lidt dyrt

Fra : Jean

Dato : 11-11-03 18:41

HSK skrev:
> Sæt din tlf til at sende sms'er via GPRS, så koster det kun 20 øre - det
er
> ihvertfald billigere end de 2,70 kr.

Er det muligt ved alle selskaber?

Mvh Jean

Fra : Kim

Dato : 12-11-03 08:12

Hej igen

Hvordan får jeg så min telefon til at sende sms'er via GPRS
Jeg har en SonyEricsson T68i og er på Telmore