GPRS kan ikke forbinde
Fra : kr0oZe

Dato : 08-11-03 16:21

Hej,

Jeg er den lykkelige ejer af en N-Gage og et GPRS-abonnement fra
Telmore, men desværre vil det ikke helt som jeg vil. Det virker udmærket
til at hente MMS og gå ind på wapsider, men når jeg forsøger at forbinde
igennem programmer som Nokia Game, AvantGo og AgileMessenger, så går der
bare en stille periode indtil den siger, at den ikke kan forbinde til
serveren. Er der nogen, der har en eller anden ide om hvad der er galt,
eller som har de samme erfaringer fra andre Nokia-telefoner?

Mvh. Christian Kruse

Fra : Apollo14

Dato : 08-11-03 21:09

"kr0oZe" <ckruse3@hotmail.com> wrote in

> [...]
> siger, at den ikke kan forbinde til serveren. Er der nogen, der
> har en eller anden ide om hvad der er galt, eller som har de samme

se flg. link:
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/telefonmanualer/ind
ex.jsp?ComponentID=4905&SourcePageID=5908#1

Fra : kr0oZe

Dato : 08-11-03 22:13

"Apollo14" <apollo14dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> se flg. link:
> http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/telefonmanualer/ind
> ex.jsp?ComponentID=4905&SourcePageID=5908#1

Hvilken kategori under n-gage manualen er det jeg skal kigge?

/Kruse

Fra : Apollo14

Dato : 08-11-03 22:19

> "Apollo14" <apollo14dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvilken kategori under n-gage manualen er det jeg skal kigge?
>
> /Kruse

Jeg vil næsten skyde på det er fax og data, da jeg vil tro at de ting
du skal bruge, kører via datasiden, og ikke på wapsiden.