Bluetooth kontra Datakabel
Fra : Erik Bülow

Dato : 08-11-03 02:52

Hej Alle

Jeg har en T68i og nu skal jeg have den til at snakke med min computer.
Prisen er den samme for USB Datakabel og en USB Bluetooth Dongle

Er der nogen fordel ved at købe et USB Datakabel frem for en USB Bluetooth
Dongle?

Kan man kommunikerer det samme mellem Mobiltelefon og Computer?

Med venlig hilsen
Erik

Fra : Gavtyven

Dato : 08-11-03 09:21

Det skulle jeg da mene... Jeg har en T610 og bruger en Dongel... Overføre
hurtigt - Ringetoner - temaer - billeder....osv osv -
Og det er begge veje.. tlf / pc - pc / tlf

Samt man er fri for alle de ledninger.

Fra : Flemming Mertz

Dato : 09-11-03 18:55

Hey Gavtyv..

Hvad er det for et mærke dongle du har? Vi har prøvet at få lagt nogle Java
programmer på en T610, men kan ikke få dem over. De bliver hver gang vi
prøver afbrudt, med en besked om at der er et eller andet der ikke
understøttes.

Har du gjort noget specielt, opgraderinger af drivere, firmware i telefon
eller andet?

Med venlig hilsen,
Flemming Mertz

Fra : Gavtyven

Dato : 09-11-03 23:33

Min Dongel er en Billionton :
http://www.billionton.com/website/index.html -- USBBT02
Og den virker kanon

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 09-11-03 17:04

"Erik Bülow" <evb@sporty.dk> wrote in message

> Er der nogen fordel ved at købe et USB Datakabel frem for en USB Bluetooth
> Dongle?

Udover det gavtyven skriver, så er der den væsentlige fordel at med
dongle'en kan du kommunikere med alle andre ting der har bluetooth... MANGE
forskellige telefoner, PDA'er o.s.v...et kabel passer kun til den telefon
det er købt til..

Thore