Spørgsmål ang. bluetooth :-)
Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 06-11-03 16:51

Hej.

Jeg har en Siemens S55 og en S/E T68i, begge har jo bluetooth og jeg har
(for sjov) parret dem sammen, det gik fint og de genkender fint
hinanden.....

Men mit spørgsmål er nu:
Hvad kan man egentlig bruge det til ??
(Altså to telefoner der er parret sammen via bluetooth)

Jeg tror egentlig ikke at man kan bruge det til noget, men så er det da
sjovt/underligt at de vil "snakke sammen".....

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-03 17:03

"Peter @ Team-PsHdO" <nokia9902@spamfilter-get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Men mit spørgsmål er nu:
> Hvad kan man egentlig bruge det til ??
> (Altså to telefoner der er parret sammen via bluetooth)

Du kan overføre billeder, ringetoner og lign mellem de to telefoner!

Helmut Lotti

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 06-11-03 19:22

Hej.

> Du kan overføre billeder, ringetoner og lign mellem de to telefoner!

Ok, tak for info, det vil jeg prøve......

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO

Fra : Jim Andersen

Dato : 07-11-03 11:25

Peter @ Team-PsHdO wrote:
> Hej.

> Ok, tak for info, det vil jeg prøve......

Prøv evt at søge på Bluejacking på google.

/jim

Fra : Martin Vest Zielke

Dato : 09-11-03 19:53

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv evt at søge på Bluejacking på google.
>
> /jim

Eller læs hele denne laaaaange tråd på Esato:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=15976&forum=16, der er der de
har fundet på ordet bluejacking.

En bruger på Esato har lavet denne hjemmeside: http://www.bluejackq.com/

Læs også noget om det på mobildebat, her:
http://mobildebat.dk/viewtopic.php?t=14300