Newbie Spørgsmål
Fra : Christian

Dato : 06-11-03 13:29

Hey.

Jeg har købt N-Gage, men har et par problemer:

Det skal siges, at jeg har ikke mulighed for bluetooth og grps overførsel -
kun usb-kabel og card writer

Jeg har et par java spil liggende på PC's harddisk, men kan ikke få dem
installeret.

1. Jeg har downloaded filerne (.jar and .jad) til min harddisk
2. Jeg har overført dem begge til min N-Gage via usb-kabel, men hvor skal de
placeres ??
3. Når jeg prøver at installere dem - menu->værktøjers->ekstra->programmer,
men der er intet at installere

Hvad har jeg gjort galt ??

Et andet problem.

Der er en spil på den medfølgende CD-rom (Space invaders), men dette kan jeg
heller ikke få installeret - dette er en .sis hvad skal jeg stakkel gøre )-:
???

På forhånd tak for hjælpen.

/Chr.