Browseren i Nokia 6600
Fra : Tommy

Dato : 06-11-03 10:07

Hvor god er browseren i Nokia 6600 til at surfe på Internettet?

Kan den vise de fleste sider, udfylde forms og følge links?

Erfaringer modtages med tak

--
Mange hilsner
Tommy Jo

Fra : Dennis Enøe

Dato : 06-11-03 10:37

"Tommy" <i@2y.dk> wrote in message
> Hvor god er browseren i Nokia 6600 til at surfe på Internettet?

Standard browseren er kun til WAP, meeen der er Opera med og den er kanon
til de ting jeg har prøvet (lidt begrænset)

> Kan den vise de fleste sider, udfylde forms og følge links?

Yeps, den kan dog drille lidt hvis du sætter den til at tilpasse sidderne
så de passer til skærmen.

Du kan gøre alt, udfylde forms, følge links mm har dog ikke testet om den
kan arbejde sammen med wallet og huske dine passwords (har slet ikke
prøvet wallet endnu)

> Erfaringer modtages med tak

Ellers kan jeg kun sige at jeg ikke har fortrudt at jeg er gået tilbage til
Nokia
har været væk længe

Dennis

---

Fra : Tommy

Dato : 07-11-03 08:32

Hej Dennis

"Dennis Enøe" <bluesy@tiscali.dk> wrote
> Ellers kan jeg kun sige at jeg ikke har fortrudt ...

Tak for svaret, det lyder godt

--
Mange hilsner
Tommy Jo