Så kan min lykke måske være gjort :-)
Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 25-11-03 12:35

I aftes fik jeg afsat den ekstra billet, jeg havde købt til en julekoncert
på torsdag aften på Værket i Randers.

Det var én af de to søde piger, jeg fik kørelejlighed med hjem, efter vi
havde gået til dans sammen mandag aften, som tog imod den. Dog er det ikke
givet, hun benytter den, da hun åbenbart går til italiensk torsdag aften,
men hun lovede at forsøge.

Det eneste, jeg ved om denne pige, er, at hun arbejder på skiftehold på
sygehuset, og de to veninder bor i nærheden af mig. Derudover ligner hun en
lidt "flippet" blondine på 25-30 år, og de to veninder snakkede om, at de
havde mødt en af de andre mænd på swing-holdet i byen. Hendes veninde virker
mere almindelig, og jeg syntes, hun antydede, hun arbejder på Værket.

I sidste uge tillod jeg mig at spørge min torsdags-dansepartner igen, men
hun fastholdt sit afslag.

Det var bare det, jeg ville fortælle, ikke mindst i lyset af en tidligere
lang tråd om min mulige lykke.

Med venlig hilsen
Børge