Tisselege
Fra : Carsten

Dato : 15-11-03 06:12

Hvem skulle have troet, at det, der vækker væmmelse hos nogen, kan blive til
en lidenskab hos andre? Jeg har en ny lidenskab. Sarte sjæle bør ikke læse
videre.

Sidste sommer var jeg på ferie ved en sø og badede nøgen som mange andre. På
et tidspunkt gik jeg om bag en busk for at lade vandet. Derved kom jeg til
at tisse på min ene fod. Som en"tillært" reaktion tænkte jeg "hvor
ulækkert", men til min overraskelse var det særdeles behageligt. Senere
prøvede jeg at tisse lidt mere op ad benene og blev hver gang overrasket
over, hvor ophidsende det var, at mærke de varme bløde dråber.

Ferien er forbi, men herhjemme driver jeg det lidt videre: når jeg er alene
hjemme (min kone arbejder tit om natten) drikker jeg ekstremt meget
mineralvand, og når jeg næsten ikke kan holde mig mere, springer jeg nøgen
ud på terrassen og lægger mig på ryggen, enten direkte på brædderne eller på
et liggemøbel. Så lader jeg vandet få frit løb og oversprøjter mig selv fra
top til tå med de varme stråler. Når jeg har drukket meget, er det næsten
rent vand, der kommer ud. Jeg er mest vild med at sprøjte ansigtet godt til,
og som toppen af kransekagen åbner jeg munden og lader strålen ramme
direkte, til munden løber over. Når der ikke kommer mere, kan jeg stå op med
munden fuld og gå en lille runde i haven. Hvis det er koldt nok, damper hele
min krop. Det må være et smukt syn. Efter nogen tid sluger jeg hele
mundfulden ganske langsomt og MED STØRSTE NYDELSE.

Lyder det ulækkert ? Det ophidser mig, jeg kan gøre det uden at være min
kone utro, det koster ingenting, jeg får ingen eksotiske kønssygdomme, det
er intimt, dristigt, vovet, det smager dejligt, hvis jeg har drukket mok
vand. Jeg kan ikke se nogen argumenter for ikke at gøre det. Hvem har samme
erfaringer ?

Fra : Adam Nørregaard

Dato : 15-11-03 10:38

Det er sgu da helt i orden, vi har da alle forskellige lyster, det her
går da ihvertfald ikke ud over nogen (med mindre.... du rammer langt
ved siden af *GGG*)

Adam

Fra : Per O. Madsen

Dato : 15-11-03 13:47

>klip<

Jeg kan ikke se nogen argumenter for ikke at gøre det. Hvem har samme
> erfaringer ?

Jeg tror du vil opdage at denne lyst er endog meget udbredt. Hvis du kigger
på nettet under Watersport, Wet sex, urinsex m.m. vil du opdage at der er
rigtig mange film og billeder om netop det emne. Du er altså langt fra
alene.

Per O.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 15-11-03 17:39

Per O. Madsen wrote:

> [...]
> kigger på nettet under Watersport, Wet sex, urinsex m.m. vil du
> opdage at der er rigtig mange film og billeder om netop det emne. Du

Når han nu spørger på den måde, tror jeg godt at han ved at han ikke er
alene. Derudover kan jeg tilføje "golden shower" som søgeord.

Men én ting er at se det på billederne (på nettet) og en anden ting er, selv
at gøre det...

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Babba-Papa

Dato : 15-11-03 20:14

On 14 Nov 2003 23:12:12 -0600, "Carsten" <Kringler@gmx.de> wrote:

SNIP.....en hel masse pis om.......øhhh...en hel masse om pis.
> [...]
>vand. Jeg kan ikke se nogen argumenter for ikke at gøre det. Hvem har samme

Ulækkert ? For mig, ja.

Men hvis du tænder på at overdænge dig med dine egne affaldsstoffer,
så for min skyld ingen alarm.

Det kan jo være du kan invitere konen med til
tag-selv-drikkevarer-med-festen hen ad vejen.

- -
Babba-Papa

Fra : GLS

Dato : 17-11-03 05:48

"Carsten" <Kringler@gmx.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> videre.
> Snip
> Du er langt fra ene om den lyst, jeg har det på samme måde og nyder min
lille "særhed", og til de der føler væmmelse ved det, med henvisning til at
det er kroppens affaldsstoffer, kan jeg oplyse at, hvis man ikke er alvorlig
syg, er urin totalt sterilt og uskadelig, det er kun lugten der indikerer at
det er urin, og lugten af det er en af de ting jeg tænder på.

Jeg kan anbefale dig at prøve en leg med bleer.

Jeg har en handicappet veninde som bruger ble om natten, en af mine store
lyster er at "hugge" en af hendes bleer, Tena til voksne, og så tage den på,
gå med den mens jeg drikker en jævle masse cola, cola er vanddrivende, og
til sidst kan jeg ikke holde mig mere, men tisser i bleen, det giver mig en
vild rejsning og en lystfølelse en kvinde ikke kan give mig, det skal lige
oplyses at min veninde ved hvad jeg gør og hun syns det er ok, også at jeg
snupper en af hendes bleer når lysten kommer over mig.

En af mine vilde drømme er at jeg leger med hende når vi begge har ble på og
at hun så kommer til at tisse i bleen, men endnu har jeg ikke turdet foreslå
hende det.

Håber for dig at du bliver endnu mere åben omkring din lyst så du kan få
fuldt udbytte af den.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 18-11-03 16:22

[GLS | Mon, 17 Nov 2003 05:48:25 +0100]

Jamen, du er jo heller ikke helt alene med disse fantasier og
fornøjelser.

Jeg har jo selv æren af at være "Storebror" for en flok drenge og et par
piger med samme lyster, altså at have en stor ble på, tisse i den og så
ellers nyde at blive skiftet (samt hvad der ellers kan ske af frække
ting).

Hurra for en verden hvor folk tør lege med deres seksualitet; en verden
hvor folk ikke går hjemme og skammer sig, men tør dele den med andre...

Og ja, jeg synes at det er fedt at skifte nogle frække & søde unger -
selvom de har et voksenliv ved siden af, kan jeg sagtens se dem som små
drenge

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : slet c2

Dato : 18-11-03 21:47

gå til læge
KsK

Fra : Nicolai

Dato : 18-11-03 22:40

On Tue, 18 Nov 2003 21:46:46 +0100, "slet c2" <kskc2@tdcadsl.dk>
wrote:

>gå til læge

Det skulle da være for at få noget vanddrivende som kunne hjælpe.

Hvis du bliver forarget over lidt tisselege, så synes jeg ærligt talt
du skulle opsige dit internet abonnement eller installere NetNanny
pornofilter og så iøvrigt kun surfe indenfor www.disney.com.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 19-11-03 11:04

Hej Nicolai

Nicolai <nicolai@spamcop.net> wrote:

> [...]
>
> Hvis du bliver forarget over lidt tisselege, så synes jeg ærligt talt
> du skulle opsige dit internet abonnement eller installere NetNanny

Nu er du da egl lidt streng; jeg læste dit indlæg med et glimt i øjet,
og så må vi vist bare lade være med - specielt her i gruppen - at
moralisere over hinandens skriverier.

/Sebastian

--
Er der nogen, der kan tilbyde os en bolig på Vestsjælland
ca. 110 kvm - og mig, som er lingvist, et job, så modtages

Fra : Nicolai

Dato : 19-11-03 18:18

On Wed, 19 Nov 2003 11:04:14 +0100, sadyhrSLETDETTE@mail.tele.dk
(Sebastian Adorján Dyhr) wrote:

Hej Sebastian

>Nu er du da egl lidt streng; jeg læste dit indlæg med et glimt i øjet,
>og så må vi vist bare lade være med - specielt her i gruppen - at
>moralisere over hinandens skriverier.

Jeh tror du misforstår mig totalt så. Det jeg svarede på var en der
udelukkende havde kommentaren "gå til læge" til en der skrev om
tisselege.

Jeg moraliserer ikke over for nogen, men jeg synes ikke man kan
tillade sig at skrive sådan overfor en som bare er anderledes end en
selv.

Du finder meget lidt seksuelt som jeg vil blive overrasket over, og
jeg kunne aldrig finde på at blive forarget over det.

Men jeg har mødt min portion af folk der mente jeg skulle søge
professionel behandling på grund af mine seksuelle lyster. Sålænge min
psyke har det fint med det så har jeg ikke brug for hjælp.

Det er dog "sjovt" som man nogen gange ser én minoritet ikke vil
acceptere en anden minoritet. Det har jeg aldrig helt forstået grunden
til.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 20-11-03 01:17

Hej Nicolai

> [...]

> Jeh tror du misforstår mig totalt så. Det jeg svarede på var en der
> udelukkende havde kommentaren "gå til læge" til en der skrev om

Undskyld, jeg var et indlæg bagud (eller hvad det hedder) godt ord igen.

> Jeg moraliserer ikke over for nogen, men jeg synes ikke man kan
> tillade sig at skrive sådan overfor en som bare er anderledes end en
> selv.

Helt enig, det var vist også det, jeg prøvede at skrive før.

> Du finder meget lidt seksuelt som jeg vil blive overrasket over, og
> jeg kunne aldrig finde på at blive forarget over det.

Det havde jeg faktisk heller ikke regnet med.

> Men jeg har mødt min portion af folk der mente jeg skulle søge
> professionel behandling på grund af mine seksuelle lyster. Sålænge min
> psyke har det fint med det så har jeg ikke brug for hjælp.

Det lyder fornuftigt for mig.

> Det er dog "sjovt" som man nogen gange ser én minoritet ikke vil
> acceptere en anden minoritet. Det har jeg aldrig helt forstået grunden
> til.

Nej det er faktisk underligt; men det gælder jo ikke kun inden for denne
gruppe, kan man se rundt omkring. Trist.

> /Nicolai

/Seb

Fra : slet c2

Dato : 03-12-03 23:05

nå ja jeg mener nu han skal en tur til lægen
KsK

"Sebastian Adorján Dyhr" <sadyhrSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:1g4p7fc.1kwr9t71ozx3t2N@[192.168.1.129]...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-12-03 23:42

"slet c2" <kskc2@tdcadsl.dk> skrev :

>nå ja jeg mener nu han skal en tur til lægen

Hvorfor det?

Når man har det fint med det og ikke generer nogen.

Iøvrigt vær rar at klip i det du svarer på, nøjs med at citer det
mest nødvendige og svar under det citerede - tak.

med venlig hilsen
Knud