Hvem har du mødt?
Fra : Per Madsen

Dato : 28-11-03 01:51

Har I mødt nogle af de store musikere personligt?
Mit eget møde begrænser sig til et "high five" med Michael Stipe fra
R.E.M. til Midtfyns, og en 40 minutter lang samtale med Jay Kay fra
Jamiroquai på en bar. Sidstnævnte fra supercool. Jeg kunne ikke kende
ham, og det tog mig ca. et kvartér at finde ud af, at han var forsanger
i Jamiriquai. Jeg skulle nærmest drive ud af ham hvem det var han
spillede med. Sagde selv det var et engelsk funk-orkester, som jeg måske
ikke kendte.... Meget meget flink fyr og helt nede på jorden!
....Michael Stipe er forøvrigt sikkert også en flinker fyr....
Hvem har du mødt?

--
Mhv. Per Madsen
http://madsen.blogdrive.com/ mac, news, music whatever....

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-11-03 02:18

Per Madsen wrote:
> [...]
> som jeg måske ikke kendte.... Meget meget flink fyr og helt nede på
> jorden! ...Michael Stipe er forøvrigt sikkert også en flinker fyr....

Jeg var til koncert i Pumpehuset i KBH under en jazzfestival, hvor Mike
Clark og Bennie Maupin fra Herbie Hancocks legendariske Headhunters
gruppe skulle spille. Vi var nogle stykker sammen inde for at se dem, og
tja, så var der måske 10 andre i salen, men det lod disse meget
professionelle musikere sig heldigvis ikke gå på af, de trykkede den
bare af det bedste de kunne, sådan lød det i hvert fald. Når Bennie
Maupin ikke spillede, satte han sig ned ved et bord og 'var til koncert'
lige som os andre. I pausen kom de allesammen ned i salen til os andre i
stedet for at gå ud bagved, og Mike Clark, som er en fantastisk
trommeslager hvis spillestil jeg er meget inspireret og betaget af, gik
DIREKTE hen til mig, smilte bredt og langede med et "How' ya doin'?"
labben frem til goddag. Jeg kan ikke huske hvad jeg svarede, sikkert et
eller andet forfjamsket i retning af "Øhh fine thanks", men det var jo
bare for overdrevet fantastisk at trykke hånd med en af ens personlige
helte, og jeg er sikker på at noget af hans East Bay Funk smittede af på
mig i det øjeblik!!

Det var iøvrigt en rigtig rigtig god koncert, og det har altid undret
mig at der ikke var flere mennesker inde at se disse legendariske
musikere den aften. De har dog været her siden, i hvert fald Mike Clark
og bassisten Paul Jackson, og spillet bedre besøgte koncerter i både
Pumpehuset og på Park Café.

Men det mest langt ude er, at jeg engang har været på Roskilde Festival
sammen med Brian Johnson fra AC/DC's kone, men det er en lang historie
som jeg måske vil fortælle en anden gang.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-11-03 06:21

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1g541v7.1jbch6hvt5a9mN%permandREMOVETHIS@cool.dk...
> Har I mødt nogle af de store musikere personligt?
__________

Jepsen. Jeg har mødt flere, når jeg har været til koncerter.

Søren (Fra Kisser og Søren) Dem med "Musik er dynamit". Det var på
dansktopfestivalen i Vildsund

Keld Heick (I Morsø Ungdomsgård, ca 1980)

Kim Harring og Frank Snebang (Fra "Kim og Hallo") I Vildsund 2000, 2001,
2002 og 2003. Her fik jeg et pladeønske spillet. Det var "Så tar vi cyklerne
frem", som de dog kaldte "Jeg vil banke på din dør"

Bjørn Hansen (Bjørn og Okay) På Nykøbing gågades torv ca. 1980 og 2002

Johny Hansen (Kandis) I Vildsund 2002. Men det var nu bare lige et
pladeønske, men det kom aldrig. Jeg tror at det hele var indspillet i
forvejen. Det er sgu for dårligt

Gerhard Mark (Tonight)

Rene Nørskov (Bogieman Band og Tonight)

Jeanette Sund (Jutlandia, nu "Skylight") i Dansktopteltet, på Blå
fjord-festival i Nykøbing

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-11-03 14:26

Åge Halldorsson <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fc6dac0$0$29313$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:1g541v7.1jbch6hvt5a9mN%permandREMOVETHIS@cool.dk...

________

og Lasse og Mathilde

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 28-11-03 15:35

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> Åge Halldorsson <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3fc6dac0$0$29313$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> ________
>
> og Lasse og Mathilde

Mine forældre arbejdede i en sportshal i Midtjylland så jeg har mødt en
mænge af de danske navnne - størst var helt sikkert Gasolin'. Jeg husker at
jeg var nede at købe en autografbog - hvor gasserne nu har hæderspladsen på
de første sider.

Husker også at de til min store overraskelse ikke drak øl - men kun fik
kaffe og ostemadder et par timer før koncerten.

Andre navne jeg har mødt er Tøsedrengene, Shubidua, Bamse og mange andre.

/Carsten

Fra : Per Moreau

Dato : 28-11-03 15:36

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> wrote in news:3fc74c6c$0
$27437$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> [...]

Kim Larsen og Steffen Brandt.

Fra : Propellen

Dato : 28-11-03 10:26

On Fri, 28 Nov 2003 01:50:37 +-0100, permandREMOVETHIS@cool.dk (Per
Madsen) wrote:

>Har I m+APg-dt nogle af de store musikere personligt?

Bruce Dickinson i Sarajevo i ' 94. Det var med hans soloalbum Balls To
Picasso. Bruce og vennerne skulle bruge noget kaffe. S+AOU- man g+APg-r jo
alt hvad man kan, for at finde noget kaffe til dem. Og helt +AOY-rligt, s+AOU-
kan jeg sq ikke huske hvad de sagde eller hvad jeg sagde. Men jeg fik
da en r+APg-vfuld autografer. Det var en stor dag.

--

/Prop

Fra : Søren Nielsen

Dato : 28-11-03 19:23

Propellen wrote:

> Bruce Dickinson i Sarajevo i ' 94. Det var med hans soloalbum Balls To
> Picasso. Bruce og vennerne skulle bruge noget kaffe. Så man gør jo
> alt hvad man kan, for at finde noget kaffe til dem. Og helt ærligt, så
> kan jeg sq ikke huske hvad de sagde eller hvad jeg sagde. Men jeg fik
> da en røvfuld autografer. Det var en stor dag.

Hmm, hvem sagde at misundelse er en grim ting :)

Søren

Fra : hansen

Dato : 28-11-03 10:37

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Har I mødt nogle af de store musikere personligt?

Jeg har mødt Lemmy fra Mötorhead i flyet fra Heathrow til Kastrup. Jeg var
den eneste der viste hvem han var, så han blev ret glad da jeg bad om en
autograf til min mand.

Lise

Fra : Niels T

Dato : 28-11-03 12:07

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote in message
> Har I mødt nogle af de store musikere personligt?

Janet Jackson, da jeg var arbejde for C93fm i New Zealand (hun skulle give
koncert i Christchurch)
dejlig dejlig dame

-Niels

Fra : Lars Petersen

Dato : 28-11-03 12:47

Jeg hilste på Bono ude foran en restaurant i København cirka en time efter
koncerten i Parken i 1997.

/lars

Fra : Lars Petersen

Dato : 29-11-03 13:05

Nu hvor jeg sidder og tænker efter har jeg jo også mødt Monopol, da de kom
ind i den butik jeg arbejdede i på det tidspunkt. Skide flinke, begge to!

/lars

Fra : Mads Breddam

Dato : 28-11-03 12:47

> Har I mødt nogle af de store musikere personligt?

Kort samtale, håndtryk og autograf med/af Slash, da han spillede på Tobakken
i Esbjerg.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Alias

Dato : 28-11-03 16:03

"Mads Breddam" <breddam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Kort samtale, håndtryk og autograf med/af Slash, da han spillede på
Tobakken
> i Esbjerg.

Heldige s..n!!!

Fra : Mads Breddam

Dato : 28-11-03 16:56

> Tobakken
> >

> Heldige s..n!!!

Blev også meget bedre til at spille hegn efter den aften.... Der var
ligesom et eller andet over det håndtryk.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-11-03 17:08

Mads Breddam wrote:

> Blev også meget bedre til at spille hegn efter den aften.... Der
> var ligesom et eller andet over det håndtryk.

Ja, det er jo det jeg siger...det er somom man får en slags stød.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-11-03 00:11

Mads Breddam wrote:

> Blev også meget bedre til at spille hegn efter den aften.... Der
> var ligesom et eller andet over det håndtryk.

"Spille hegn" LOL!

--

fjern "FJERN" i direkte mail

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Mads Breddam

Dato : 29-11-03 15:21

> "Spille hegn" LOL!

Ganske almindelig udtryk i Esbjerg. Hegn = guitar.

Fra : Morten Bock

Dato : 28-11-03 13:39

> Hvem har du mødt?

Hele Mothers Finest i deres nuværende opstilling. Kørte som roadie for dem i
14 dage for et par år siden. Flinke mennesker alle sammen.

Og så min personlige favorit Kurt Elling. En fantastisk jazz sanger der var
i århus under Jazzfestivalen. Han var nede og snakke med sit publikum efter
koncerten.

/Morten

Fra : Peter T.

Dato : 28-11-03 14:01

Per Madsen wrote:

> Har I mødt nogle af de store musikere personligt?

Har sludret med Lisa Ekdahl og kæreste backstage i en kø ved en kantine for
et par år siden. Derudover har jeg hilst og snakket med bla. Chic Corea og
nogle andre jazzstjerner og en flok operastjerner, hvis navne jeg ikke
husker, i forbindelse med mit gamle arbejde som tekniker.

--
muh.
muh.

Fra : Janus Høi

Dato : 01-12-03 22:12

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Har sludret med Lisa Ekdahl og kæreste backstage i en kø ved en kantine
for
> et par år siden.

Hun er en fascinerende kvinde.
Jeg har også mødt hende en enkelt gang.

Hun er fyldt med en meget speciel sødme.

Hvem var kæresten?
Var det salvadore Poe eller eksmanden?
--
Janus

Fra : Peter T.

Dato : 02-12-03 11:13

Janus Høi wrote:

> Hun er en fascinerende kvinde.
> Jeg har også mødt hende en enkelt gang.
>
> Hun er fyldt med en meget speciel sødme.

Tjatjo... Hun er en sød en, på sin egen pudsige lille-pige-facon. :)

> Hvem var kæresten?
> Var det salvadore Poe eller eksmanden?

Salvador Poe.

Fra : Henrik S.

Dato : 28-11-03 18:06

Per Madsen wrote:
> Har I mødt nogle af de store musikere personligt?

[Snip]

> Hvem har du mødt?

Tjooo jeg har da mødt nogle..

Har mødt alle fra Aqua, da jeg har arbejdet for dem personligt, Søren
Rasted er især en meget morsom fyr..
Af andre kan nævnes Smokie, C21, Bamse, Julie Bertelsen, Back 2 Back,
Søren Poppe og ham den anden fra Rollo & King,

Har sikkert mødt flere men det er lige dem jeg kan huske på stående fod.

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Jacob E.

Dato : 28-11-03 19:18

"Henrik S." <aaa@bbb.invalid> wrote in message
> [...]
> Søren Poppe og ham den anden fra Rollo & King,
>
> Har sikkert mødt flere men det er lige dem jeg kan huske på stående fod.

Iiih altså.... jer radioværter mænger jer da også med alle de kendte!!

Nå, men... her er dem jeg selv lige kan huske:

Aqua
45 Degress inkl. manager Lotte Reimar (hååårh mand!!!)
Beth Hart (stor oplevelse, hun er for sej!)
Tara Kemp (forholdsvis ukendt i DK, men stort navn i USA for ca. 10 år
siden)
Twenty-4-Seven (de oprindelige med Mandy og Capt. Hollywood)
og sidst, men ikke mindst,
Rock Nalle!!

Jacob E.

Fra : Henrik S.

Dato : 29-11-03 10:50

Jacob E. wrote:
> "Henrik S." <aaa@bbb.invalid> wrote in message

> Iiih altså.... jer radioværter mænger jer da også med alle de
> kendte!!

HEh.. Jaaa det er jo lige det Jacob.. ;)

> [...]
> siden)
> Twenty-4-Seven (de oprindelige med Mandy og Capt. Hollywood)

Okey, det var jeg ikke klar over.. Altså at du møder mennesker.!! )

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Alias

Dato : 28-11-03 22:35

"Henrik S." <aaa@bbb.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Af andre kan nævnes Smokie, C21, Bamse, Julie Bertelsen, Back 2 Back,
> Søren Poppe og ham den anden fra Rollo & King,

Julie Bertelsen ville jeg gerne møde!

Fra : Henrik S.

Dato : 29-11-03 10:49

Alias wrote:
> "Henrik S." <aaa@bbb.invalid> skrev i en meddelelse

> Julie Bertelsen ville jeg gerne møde!

Hun er også en sød og rar pige.!

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Thomas

Dato : 28-11-03 19:25

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem har du mødt?

Har snakket med Asger, Mads og Kasper fra Kashmir ved flere
lejligheder... Har da også givet dem hånden, og fået autografer.
Og e-mailede også en del med Asger en overgang...
Og så sendte Kasper mig en mail, med tekster til 4 af hans sange,
som aldrig er blivet udgivet.

Har chattet en del med Tim Christensen, men aldrig mødt ham
"in person".

Har e-mailet lidt med Carsten Lykke fra Ibens (flink fyr).

Har e-mailet en smule med Allan fra Kitty Wu... Har dog heller
aldrig mødt ham.

Har mødt Stig Møller fra Steppeulvene... Snakket kort med ham,
fået en autograf (På mit 'HIP' cover), og givet ham hånden.

Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om... Så er der selvfølgelig
nogen
fodboldspillere osv. Men det er måske lidt OT for dk.kultur.musik *ss*

Mvh. Thomas

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 28-11-03 21:04

> [...]
> ikke kendte.... Meget meget flink fyr og helt nede på jorden!
> ...Michael Stipe er forøvrigt sikkert også en flinker fyr....

He he, stor oplevelse kan jeg forestille mig.

> Hvem har du mødt?

Jeg har mødt Tori Amos personligt. Givet hende et lille knus, småsnakket
lidt og fået et billede hvor det hele er foreviget.

Intet mindre end en fantastisk oplevelse.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Propellen

Dato : 29-11-03 00:01

On Fri, 28 Nov 2003 21:04:20 +-0100, "Morten Holberg Nielsen"
<holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> wrote:

>Jeg har m+APg-dt Tori Amos personligt. Givet hende et lille knus, sm+AOU-snakket
>lidt og f+AOU-et et billede hvor det hele er foreviget.
>
>Intet mindre end en fantastisk oplevelse.

HOLY SWEET MOTHER. Det er eddermame stort.. fy for den lede.. Ja, jeg
er sq pisse misundelig.. Det vil jeg godtnok gerne ha' gjort.. eller..
tror jeg jeg havde faaet et hjertestop.
Jeg er _stor_ Tori fan. Simpelthen noget af det smukkeste musik der
lavet.

--

/Prop

Fra : kautaq

Dato : 28-11-03 23:55

Per Madsen wrote:

> Har I mødt nogle af de store musikere personligt?

Morten Lindberg!

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : GSJ

Dato : 29-11-03 00:53

Gennem mit tidligere arbejde i en af de store musikinstrumentforretninger i
København har jeg mødt alle de danske - fra Otto Brandenburg til King
Diamond Også virkelig mange af de udenlandske navne. Jeg har f.eks. en gang
tilbragt en halv times tid med Prince på hans hotelværelse på d´Angleterre
mens han testede akustiske guitarer. Stort!
M.v.h.
Gorm

Fra : Karina Hjorth

Dato : 29-11-03 01:35

> Hvem har du mødt?

Hmmm... tjah, det begrænser sig vist kun til Shubidua i den nuværende
opstilling, ex-shubberne Michael Hardinger og Jørgen Thorup samt John
Schmidt fra Kolding-bandet Schmidt & Co - og så selvfølgelig den amerikanske
sanger/skuespiller Jim Davidson.

Men hvis jeg nu skulle drømme, så ville jeg gerne møde Robbie Williams,
Sting og Mark King.

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.shubidua.nu/salimata - dedicated to my fosterchild from Mali

Fra : HappyHenrik

Dato : 29-11-03 21:14

Per Madsen wrote:
> Har I mødt nogle af de store musikere personligt?

Jeg stikker jer alle..... Jeg har mødt Jon... :0)

Fra : Jacob E.

Dato : 30-11-03 00:42

"HappyHenrik" <ask@me.invalid> wrote in message

> Jeg stikker jer alle..... Jeg har mødt Jon... :0)

Ai, mand......... hvordan er det man sletter indlæg? Mit fra igår er jeg da
ikke spor stolt af længere...

Mvh Jacob E.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 30-11-03 01:34

HappyHenrik wrote:

> Jeg stikker jer alle..... Jeg har mødt Jon... :0)

Det er der også en anden der har - eller rettere hans forlængede arm....

Søren

Fra : Per Madsen

Dato : 30-11-03 02:02

HappyHenrik <ask@me.invalid> wrote:

> Jeg stikker jer alle..... Jeg har mødt Jon... :0)

Fuckshit...det er f... cool. U win!!
--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-11-03 11:31

HappyHenrik wrote:

> Jeg stikker jer alle..... Jeg har mødt Jon... :0)

Fik du tæv?

/David

Fra : Peter T.

Dato : 30-11-03 12:18

HappyHenrik wrote:

> Jeg stikker jer alle..... Jeg har mødt Jon... :0)

Ok ok.. Det sætter niveauet!

Jeg er (næsten) blevet kørt ned af Bamse og familie! Min cykel og hans
Citroen var lige uenige om trafikreglerne... :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-11-03 17:35

Peter T. <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns94437D0C05362muh@212.54.64.134...

__________

Har du også været i retten ? - Klarede han frisag? - Tihi

Hilsen Åge

Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-11-03 21:25

Per Madsen wrote:
> Har I mødt nogle af de store musikere personligt?

Hmmm... som man tager det.
Jeg har engang set Peter Bellie OG(!!!) søn i Glostrup Centeret. Eller
det vil sige, det var egentlig en kammerat der bemærkede dem så jeg så
dem altså kun bagfra.
Dengang der var en biograf i Scala KBH så jeg Rene Diff og hans
daværende kæreste.
Og endelig har jeg da også mødt Michael Gerschdorff (garanti for
stavefejl) fra Superfuzz.

Jojo.. jeg mænger mig rigtig med de rige og berømte

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-11-03 11:58

Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bqavcf$2h6o$1@news.cybercity.dk...

> Jeg har engang set Peter Bellie OG(!!!) søn
_____

Jeg har kun hørt sangen "Peter Beli og Søn".

Hilsen Åge

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 30-11-03 02:54

Per Madsen skrev i en meddelelse...

> Hvem har du mødt?

Jeg har gået i parallelklasse med Karen Busck på gymnasiet - det var jo så
altså før hun blev berømt.

Og så har jeg stået en halv meter fra Morten Harket fra A-ha og ikke engang
været i stand til at række den cd jeg havde i hånden frem for at få en
autograf - så overvældende var den oplevelse (A-ha fan siden 1985 )

Og så var der for nogle år siden en julekoncert med Sissel Kyrkjebø i
Randers hvor kirken var så propfyldt at jeg sad næsten ude i midtergangen og
kom til at strejfe hende da hun kom ind - men det kan man ikke just kalde et
møde....

Mvh Tina
www.gizzemissen.dk

Fra : Falcon

Dato : 30-11-03 15:36

De tre jeg husker bedst er Garth Brooks, Olivia Newton John og Jerry
Lee Lewis.

Falcon

Fra : Kong Kent

Dato : 30-11-03 12:46

> Hvem har du mødt?

Lars Ulrich flere gange, samt Rob Trujillo (Metallicas nye bassist) én gang
og Jason Newsted én gang.
(er medlem af www.metclub.com - så det gør det lidt nemmere *gg*)

Desuden har jeg interviewet hele Napalm Death, og det foregik i en hyggelig
atmosfære over nogle bajere, og vi brugte velsagtens en lille times tid på
at snakke Aston Villa, kællinger og engelsk vs. dansk øl

Så har jeg givet hånd til bl.a. Chuck Schuldiner (R.I.P.) fra Death, Trey
Azagtoth fra Morbid Angel, snakket med James Murphy back-stage til en
Konkhra koncert, og fik hans autograf i "Weed Out The Weak" digi-versionen
med en personlig hilsen.

Derudover en del andre jeg ikke lige kan huske navnet på, som også er så
undergrunds, at I andre alligevel ikke aner hvem jeg snakker om

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk