Hvad er det for en sang??
Fra : Thomas

Dato : 27-11-03 22:01

Hejsa

Under BigBrother finalen blev der spillet en sang mens Lisbeth Janniche
hentede Johnny (vinderen) ovre i huset...

Teksten i omkvæddet lød noget i retningen af :

Push and shove
A slow crash course in love
to know what it's made of...

Det er alt hvad jeg kan huske... Kan så sige at der er en pige der synger,
og det er en lidt pop/rocket stil....

Nogen der kan hjælpe med kunstner/titel???

Mvh. Thomas E

Fra : Uffe Holst

Dato : 27-11-03 22:16

In an article of 27 Nov 2003 Thomas wrote:

> Nogen der kan hjælpe med kunstner/titel???

Google er som altid din ven:

http://www.virgin-newmedia.de/itchycoo/lyrics.htm

Her er teksten vist. Der står måske også, hvem kunstner er.

--
Uffe Holst

Fra : Thomas

Dato : 27-11-03 22:27

Ja det er den...

Bandet hedder : Itchycoo
Sangen hedder : Crash Course In Love

Nogen der ved om den kan købes i Danmark??

Mvh. Thomas

Fra : zcully

Dato : 27-11-03 23:00

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message
> Ja det er den...
>

> Bandet hedder : Itchycoo
> Sangen hedder : Crash Course In Love
>
> Nogen der ved om den kan købes i Danmark??
>
> Mvh. Thomas

Prøv her:
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903

/Zcully