Sydlandsk kæmpehit
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-11-03 18:20

CI WAA WAA

Er der nogen som kender tittelnavn og gruppe på et hit, der så vidt vides er
en landeplage over hele det sydlige Europa i øjeblikket? - De synger noget i
retning af "Ci wa waa"-
Stilen er lidt "Dj Utzi-agtig", eltså ham med "Hey hy baby", hvor de
sang Hu haa huu haa i omkvædet. Man kan også sammenligne den lidt med "3
bornholmere i en gummebåd". Der er en smuuuule næsering over sangen, men
de´n rigtig god alligevel.

Hilsen Åge

Fra : Espen

Dato : 27-11-03 18:21

London Beat - I've been thinking about you - måske i et nutidigt remix?

Mvh Espen

--
http://www.suell.dk - my online photogallery
http://www.neilbrophy.com - the bands webpages

Fra : Rune Jensen

Dato : 27-11-03 19:51

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sang Hu haa huu haa i omkvædet. Man kan også sammenligne den lidt med "3
> bornholmere i en gummebåd". Der er en smuuuule næsering over sangen, men

Det er højst sansynligt "DJ Bobo" med nummeret "Chihuahua", det var et hit i
sommers, men er det nok næppe længere, da det var en døgnflue og endda en
usandsynlig dårlig døgnflue. Hold op jeg hadede den sang...
Nå men anyways, håber du kunne bruge oplysningen, og du finder sangen.

[Rune]

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-11-03 21:23

Rune Jensen <rune@[fjern det her]esbjergbynight.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fc6477b$0$95013$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> usandsynlig dårlig døgnflue. Hold op jeg hadede den sang... Nå men
anyways, håber du kunne bruge oplysningen, og du finder sangen.

_______

Hej Rune

Det er den sang du nævner. Der godt nok gang i den. Det er ellers yderst
sjældent at jeg kan lide sådan noget P3-agtigt musik, men der er
undtagelser. Den her sang og så den der ¨"Hey hey baby", synes jeg er noget
af de sidste 10 års højeste kvalitet indenfor P3-musik.
Jeg kan slet ikke komme på nogen sang indenfor den genre som bare
tilnærmelsesvis når når disse 2 numre til anklerne. Det skulle da lige være
den med de 3 tyrolen in ein gummiboot". Her i DK er det bornholmere i en
gummibåd.

Hilsen Åge

Fra : Klaus Petersen

Dato : 29-11-03 19:22

> Det er højst sansynligt "DJ Bobo" med nummeret "Chihuahua", det var et hit
> sommers, men er det nok næppe længere, da det var en døgnflue og endda en
> usandsynlig dårlig døgnflue. Hold op jeg hadede den sang...

.... OMG det er en dårlig sang. No wonder du hadede den.