Her i vores hus???
Fra : Jacob E.

Dato : 27-11-03 16:24

Jeg har simpelthen glemt, hvilken dansk gruppe som omkring 1990 lavede en
"house" version af "Her i vores hus" med samplinger og hele moletjavsen. Kan
nogen liige...?

PFT,

Jacob E.

Fra : Per Moreau

Dato : 27-11-03 16:30

"Jacob E." <not@realmail.ok> wrote in news:bq54v6$sok$1@sunsite.dk:

> Jeg har simpelthen glemt, hvilken dansk gruppe som omkring 1990 lavede
> en "house" version af "Her i vores hus" med samplinger og hele
> [...]

Det var Jimibikini der lavede den.

Mvh
Per M.

Fra : Jacob E.

Dato : 27-11-03 21:02

"Per Moreau" <gndsplitting@COLDhotmail.com> wrote in message

> Det var Jimibikini der lavede den.
>
> Mvh
> Per M.

TAAAAAAAAAAK!!!

Jacob E.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-11-03 21:31

Jacob E. <not@realmail.ok> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bq5l7s$i45$1@sunsite.dk...

> "Per Moreau" <gndsplitting@COLDhotmail.com> wrote in message

> "house" version

SV: Øhhh.... House??? - Husversion. Hmmmmm...... Ikke forstået

af "Her i vores hus" med samplinger

SV: Øhhh....Samplinger ???? - Syninger. Hmmmm....

SV: Ja ok. Det forstår jeg. Det betyder så vidt jeg ved "Hele svineriet".

Hilsen Åge

Fra : Per Moreau

Dato : 28-11-03 13:15

"Jacob E." <not@realmail.ok> wrote in news:bq5l7s$i45$1@sunsite.dk:

> "Per Moreau" <gndsplitting@COLDhotmail.com> wrote in message

> TAAAAAAAAAAK!!!
>
> Jacob E.

Det var så liiiiiiiidt
Men jeg glemte lige mellemrummet, de hedder naturligvis: Jimi Bikini
Albummet at nummeret er på hedder forresten: Pingmaskine.
Kan nemt skaffes igennem landets musikbiblioteker, eks. har Odense
Musikbibliotek den i deres samling.

Mvh
Per M.