Nicolaj & Julie, kendingsmelodi
Fra : Ukendt

Dato : 27-11-03 14:34

Hejsa

Vores kære 'Rome & Julie' er jo slut...

Men der var noget anderledes ved melodien til det sidste afsnit, hvor
rulleteksterne fes over skæremen...

Det var en anden udagve af Tim's nr, hvor der blev fyret en gedingen spade,
hvor stammer det nr fra, er der nogle der har det, kan man få fingre i
det....??

Mvh

Carsten, Esbjerg

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 27-11-03 15:25

> [...]
spade,
> hvor stammer det nr fra, er der nogle der har det, kan man få fingre i

Den kan spilles fra DR's server på:
rtsp://real01.dr.dk/drama/NikolajogJulie/tim.rm

Glenn

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 27-11-03 15:45

Glenn [Odense] wrote:

> Den kan spilles fra DR's server på:
> rtsp://real01.dr.dk/drama/NikolajogJulie/tim.rm

Jamen....der er jo ikke nogen "gedigen spade" der bliver fyret af i den
version.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 27-11-03 21:13

> Jamen....der er jo ikke nogen "gedigen spade" der bliver fyret af i den
> version.
>
> -Sune

Nå.... jeg har godt nok ikke hørt den, men de skriver at det er den version
som de bruger i serien, og at den er speciel i forhold til den originale.

Glenn

Fra : Thomas

Dato : 27-11-03 18:45

"Bevidst" <bevidst[snabel a]tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
spade,
> hvor stammer det nr fra, er der nogle der har det, kan man få fingre i

Jeg tror ikke du kan få fat i det nogen steder... Så skal du da ihvertfald
have fat i nogen producenter af serien eller sådan noget...
Den er ikke udgivet, da den solo der bliver fyret af deri, ikke har noget
med Tim Christensen... Det er ikke ham der spiller det, og han syntes
det var rimelig corny, og ødelagde hans nummer lidt...
Så den bliver sgu nok svær at finde, medmindre man har forbindelserne...

Men sig endelig til hvis du har heldet med dig...

Mvh. Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-03 23:53

Hejsa

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message

> [...]
> Så den bliver sgu nok svær at finde, medmindre man har forbindelserne...
>
> Men sig endelig til hvis du har heldet med dig...

Hmm, så må man vel finde det sidste afsnit, og så pille den ud af det, det
er vel så den eneste måde at få fat i det på, men hvem siger du så har smidt
den spade på når det ikke er Tim selv...??

Mvh

Carsten, Esbjerg

Fra : Thomas

Dato : 28-11-03 19:39

> [...]
smidt
> den spade på når det ikke er Tim selv...??

Jeg ved ikke hvem det er... Men jeg ved det ikke er Tim. Du kan også læse
det inde på hans hjemmeside, i gæstebogen... (Hvis du altså gider læse alle
187
sider igennem, for at finde indlægget... *gg*

Mvh. Thomas