Musik i DSB-reklamer:"You you you"
Fra : -V-

Dato : 27-11-03 05:39

DSB brugte nummeret "You you you" til en af deres reklamer, men hvem har
egentlig skrevet det?

Og hvor kan man - hvis overhovedet - skaffe det?

-V-

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 27-11-03 16:51

-V- <Diplomaten@snotmail.com> wrote:
> DSB brugte nummeret "You you you" til en af deres reklamer, men hvem
> har egentlig skrevet det?

Text + Musik af Peter Shelley
Hit engang i 70erne med Alvin Stardust

> Og hvor kan man - hvis overhovedet - skaffe det?

Her
http://www.musicstack.com/tsearch/alvin_stardust/you_you_you
er der op til flere muligheder

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : -V-

Dato : 27-11-03 19:40

Flying Hotdogs wrote:

> Text + Musik af Peter Shelley
> Hit engang i 70erne med Alvin Stardust

> Her
> http://www.musicstack.com/tsearch/alvin_stardust/you_you_you
> er der op til flere muligheder

Jo, tak.

Men jeg ville nu så gerne have det i DSB's udgave.
Solo'en (som man faktisk kun hørte få sekunder af) var så dejligt
lovende....

-V-

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 27-11-03 20:54

>"-V-" skrev i en meddelelse...
> DSB brugte nummeret "You you you" til en af deres reklamer, men hvem har
> egentlig skrevet det?
>
> Og hvor kan man - hvis overhovedet - skaffe det?

En hurtig søgning på google gav flg. svar:
http://makeashorterlink.com/?M1F7538A6