Clapton i Parken
Fra : Morten Holm

Dato : 26-11-03 14:58

Så skete det.. Clapton kommer til Danmark d. 17 April...
Forsat god dag til jer alle, Min dag er i hvert fald redet..

Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 26-11-03 16:38

> Så skete det.. Clapton kommer til Danmark d. 17 April...
> Forsat god dag til jer alle, Min dag er i hvert fald redet..

Jeg synes da at han sagde sidste gang at det var den sidste tour?

/Troels

Fra : Søren Blom

Dato : 26-11-03 17:38

"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@[spamstopper]stofanet.dk> skrev

> Jeg synes da at han sagde sidste gang at det var den sidste tour?

Man har vel et standpunkt til man får et nyt og det er vi mange der glæder
os over

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 27-11-03 02:02

> Man har vel et standpunkt til man får et nyt og det er vi mange der glæder
> os over

Jo jo, men stadig undrede det mig lidt.
Er der nogen der har set hvornår billetterne kommer til salg?

/Troels

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 27-11-03 09:27

"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@[spamstopper]stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3fc54cfa$0$27308$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Nu på mandag ifølge www.dkbmotor.dk.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Henrik S.

Dato : 26-11-03 18:30

Morten Holm wrote:
> Så skete det.. Clapton kommer til Danmark d. 17 April...
> Forsat god dag til jer alle, Min dag er i hvert fald redet..

Ja man kan sku kun sige.. Woow.. Tak Clapton.. :)

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.