AC/DC nyt album og måske på Roskilde 04?
Fra : lovend

Dato : 26-11-03 01:56

Hej med jer.

En ven har fortalt mig at ac/dc skulle komme med nyt album og måske komme på
RF 04 hvis albumet ikke bliver forsinket.Er der en af jer der kan
be/afkrafte det? (helst bekrafte... :0)

Lovend

Fra : Mads Breddam

Dato : 26-11-03 10:30

> En ven har fortalt mig at ac/dc skulle komme med nyt album og måske komme

> RF 04 hvis albumet ikke bliver forsinket.Er der en af jer der kan
> be/afkrafte det? (helst bekrafte... :0)

Jeg tror ikke der noget der er sikkert, - endnu, måske. Men i hvert fald
ikke officielt. Der var et interview med MY, mener jeg det var, i en eller
anden dansk avis for nylig. Det er på internet. Tror det måske det var JP,
men det kan lige så godt være en anden. Men der fortalte han, at det ikke
var umuligt at de kom på RF... Men personligt tror jeg ikke vi skal regne
med det, - det virker som om AC/DC helst spiller koncerter alene og så lige
med at opvarmningsband eller to, hvilket også vil være fint. Så kunne de
lige komme til Esbjerg eller noget ....

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Mads Breddam

Dato : 26-11-03 10:34

> [...]
> men det kan lige så godt være en anden. Men der fortalte han, at det ikke

Lidt ved siden af, men....:
http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=226779

Fra : Steen

Dato : 26-11-03 16:05

"Mads Breddam" <breddam@esenet.dk> wrote:

> [...]

Pladen skulle vist være god nok...men den er vist ikke helt færdig endnu,
så du skal nok ikke regne med at finde den under juletræet i år...

Steen

Fra : Kong Kent

Dato : 26-11-03 12:56

> En ven har fortalt mig at ac/dc skulle komme med nyt album og måske komme

> RF 04 hvis albumet ikke bliver forsinket.Er der en af jer der kan
> be/afkrafte det? (helst bekrafte... :0)

Det er vist svært at bekræfte det med den orange teltdug endnu, men vi må da
have lov at krydse fingre

Faktum er, at Ekstra Bladets Thomas Treo interviewede AC/DC for nylig (da de
spillede i England), og her legede Treo lidt med tanken om AC/DC på Orange
Scene i '04.

Fidusen er, at AC/DC altid har været *meget* striske mht. hvem der varmer
op, hvornår og hvordan de spiller osv. Men i 2003 har de slækket lidt på
kravene. De gik faktisk så langt, at de valgte at agere opvarmere for
Rolling Stones i to - tre koncerter i Tyskland.

Alene dét gør, at man måske godt kunne få en lille forhåbning om, at de også
kunne finde på at slække så meget på kravene, at de ville sige ja til en
plads på Orange Scene næste år. Parret med, at AC/DC ikke på nogen måde
afviste det, men bare holdt sig til, at var albummet ikke forsinket, var det
ikke helt umuligt - så stiger forventningerne hos enhver AC/DC fan jo til
det skyhøje. Stikket tages så rent hjem da Treo så flot pointerer, at det
efterhånden er *mange* år siden AC/DC gæstede Danmark (på deres Ballbreaker
tour!!, red.) kan det jo være, at de gæve australiere vælger at bruge
Roskilde Festival 2004 som deres tilbagevenden til Danmark.

Jeg håber i hvert fald.

Lad os krydse fingre for, at Roskilde bruger dette i forhandlingerne: "Hvis
Metallica og Iron Maiden kan spille på Orange Scene samme år, så kan I vel
også godt stille op næste år?"

Det ville være *SÅ* stort hvis AC/DC kom på Orange Scene!!! Krydser alt hvad
der er at krydse!

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk