Coconuts
Fra : preben nielsen

Dato : 25-11-03 18:24

Kid Creole's baggrunds damer - The Coconuts - udgav engang i
80'erne selv en single og vistnok også en LP.

Er der nogen som kan hjælpe med navn på sang/plade ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 25-11-03 19:05

In an article of 25 Nov 2003 preben nielsen wrote:

> Kid Creole's baggrunds damer - The Coconuts - udgav engang i
> 80'erne selv en single og vistnok også en LP.
>
> Er der nogen som kan hjælpe med navn på sang/plade ?

Prøv allmusic.com:

<http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=UIDCASS70311251305521242&sql=Blif4zfgheh6k>

Hvis det er dem, så er svaret vist 1983.

> /\ preben nielsen
> \/\ prel@post.tele.dk

Hyggeligt at se, at du stadig er rundt omkring Mange år siden jeg sidst
er stødt på dig!

--
Uffe Holst

Fra : Jacob E.

Dato : 25-11-03 22:04

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Kid Creole's baggrunds damer - The Coconuts - udgav engang i
> 80'erne selv en single og vistnok også en LP.
> Er der nogen som kan hjælpe med navn på sang/plade ?

Er du da ikke tilfreds med de to svar, du allerede har fået?

Jacob E.