Hvad sker der?
Fra : Henrik Garde Hansen

Dato : 24-11-03 22:42

Øhh... er der store problemer i denne gruppe? Eller er det kun på min PC, at
alle indlæg pludselig er væk???

M.v.h.
Henrik

Fra : Michael Schrøder

Dato : 24-11-03 22:50

"Henrik Garde Hansen" <garde@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Øhh... er der store problemer i denne gruppe? Eller er det kun på min PC,
at
> alle indlæg pludselig er væk???

Mine røg også...

Michael

Fra : Uffe Holst

Dato : 24-11-03 22:51

In an article of 24 Nov 2003 Henrik Garde Hansen wrote:

> Øhh... er der store problemer i denne gruppe?

Nej.

> Eller er det kun på min PC, at alle indlæg pludselig er væk???

Ja, selvom jeg selvfølgelig ikke skal afvise, at der er andre end dig,
der ikke kan finde ud af at bruge en computer.

--
Uffe Holst

Fra : Michael aka Slowhand

Dato : 24-11-03 23:07

"Henrik Garde Hansen" <garde@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Øhh... er der store problemer i denne gruppe? Eller er det kun på min PC,
> [...]
Tror faktisk også mine er væk!
Tja, jeg er ellers hurtig til at slette dem men de tråde jeg følger med i er
også væk!

Fra : Michael aka Slowhand

Dato : 24-11-03 23:08

Jeg har slet ingen poster tidligere end24/11 kl. 22:21
Have ellers nogle jeg fulgte med i!

Fra : -V-

Dato : 24-11-03 23:14

Henrik Garde Hansen wrote:
> Øhh... er der store problemer i denne gruppe? Eller er det kun på min
> PC, at alle indlæg pludselig er væk???

Mine er også væk.

Alt fra før søndag og tilbage er gone.

-V-

Fra : Søren Nielsen

Dato : 24-11-03 23:26

Henrik Garde Hansen wrote:
> Øhh... er der store problemer i denne gruppe? Eller er det kun på min
> PC, at alle indlæg pludselig er væk???
>
> M.v.h.
> Henrik

Alt fra før d. 24.11 kl 22.21 er væk. Er der ikke noget, der tyder på, at vi
alle er TDC kunder?

Søren

Fra : Michael aka Slowhand

Dato : 24-11-03 23:50

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3fc28561$0$69906$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Alt fra før d. 24.11 kl 22.21 er væk. Er der ikke noget, der tyder på, at
vi
> alle er TDC kunder?
>
> Søren
Jeg har i hvertfald TDC.. ja... det er jo så firmaet som betaler! §8-D

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-11-03 06:07

Henrik Garde Hansen <garde@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fc27b15$0$69897$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Øhh... er der store problemer i denne gruppe? Eller er det kun på min PC,
> [...]

________

Der er også en som har stjålet mine indlæg

Hilsen Åge

Fra : Martin Mogensen

Dato : 25-11-03 08:10

"Henrik Garde Hansen" <garde@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Øhh... er der store problemer i denne gruppe? Eller er det kun på min PC,
> [...]

Samme her, alt før 24-11-2003 er væk og jeg er TDC kunde.

Martin
http://www.martins-webdesign.dk

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-11-03 08:19

Martin Mogensen skrev:
> Samme her, alt før 24-11-2003 er væk og jeg er TDC kunde.

Først her til morgen skete det hos mig. Jeg er også TDC-kunde.
Og mandag morgen skete det samme hos mig med gruppen
dk.forbruger

Sikke noget møg!

Man må vist til at redde sine "følges-tråde" over i andre mapper.

P.s.: jeg bruger serveren: news.inet.tele.dk
--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Poul Erik

Dato : 25-11-03 12:59

On Tue, 25 Nov 2003 08:18:52 +0100, "Herluf Holdt, 3140"
<herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote:

> [...]
>
>Man må vist til at redde sine "følges-tråde" over i andre mapper.
>
>P.s.: jeg bruger serveren: news.inet.tele.dk

Også jeg, men jeg har intet mistet.
Jeg bruger samme seerver via WebSpeed, hvis det har nogen betydning.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.telecykel.dk

Fra : Søren Nielsen

Dato : 25-11-03 16:00

Poul Erik wrote:

> Også jeg, men jeg har intet mistet.
> Jeg bruger samme seerver via WebSpeed, hvis det har nogen betydning.
>
> Poul Erik
> Fjern cykel i adresse

Det har vist noget at gøre hvilken dread man bliver tildelt hos TDC. Prøv at
oprette en ny konto med dtext01.news.tele.dk som servernavn, så er alle
indlæggene der igen, dog har den kun tekstbaserede grupper og ingen binære.

Søren

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-11-03 16:54

Søren Nielsen skrev:
> Prøv at oprette en ny konto med dtext01.news.tele.dk som
> servernavn, så er alle indlæggene der igen, dog har den kun
> tekstbaserede grupper og ingen binære.

Tak! - Smart at der er flere forskellige servernavne.
Jeg havde også fundet frem til servernavnet dtext.news.tele.dk
og er i gang med at gemme tråde og flytte alle tekstgrupperne.

Typisk at det ikke var til at finde de navne på TDC's site.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt
- som håber at musikelskerne ignorerer denne TDC-tråd