Softsynths Live???
Fra : Jens Lønborg

Dato : 24-11-03 20:55

Hej Gruppe
Jeg kunne godt tænke mig at udveksle erfaringer/ideer med nogen som bruger
softsynths live.
Jeg har selv et meget velfungerende setup m. NI-B4, men jeg vil gerne ha det
udvidet lidt, så jeg kan afvikle det hele som softsynths. Jeg bruger kun ca
10 forskellige lyde, så opgaven er overkommelig. Jeg havde tænkt mig at
opbygge omkring V-stack. Nogen der har erfaringer med at bruge v-stack live?
Evt sammen med "The grand", Halion m. fl.?
Så ideer mht software/hardware, opbygning, mm er velkomne!!
Jens

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 24-11-03 21:28

Jens Lønborg wrote:
> [...]
> med at bruge v-stack live? Evt sammen med "The grand", Halion m. fl.?
> Så ideer mht software/hardware, opbygning, mm er velkomne!!

Jeg tror du får bedre held i dk.kultur.musik.produktion.
--
Jacob

Whenever I see an old lady slip and fall on a wet sidewalk, my first
instinct is to laugh. But then I think, what is I was an ant, and she
fell on me. Then it wouldn't seem quite so funny.