hjælp.
Fra : Jesper

Dato : 24-11-03 11:50

er der en der ved, om der findes et program der kan lave musikfiler *.wma
til *.wav

På forhånd tak

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 24-11-03 11:59

Jesper wrote:
> er der en der ved, om der findes et program der kan lave musikfiler
> *.wma til *.wav
>
> På forhånd tak

Nu skriver du ikke hvilken medieafspiller du bruger, men du kunne f.eks.
bruge Winamp's indbyggede "diskwriter" output plug-in. Det kan skrive
alt hvad Winamp afspiller, uanset format, direkte til en wav fil på din
harddisk.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Dopedog

Dato : 24-11-03 16:07

> er der en der ved, om der findes et program der kan lave musikfiler *.wma
> til *.wav
>
> På forhånd tak

Øhm hvad har det med den her gruppe at gøre ... ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-11-03 16:39

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Øhm hvad har det med den her gruppe at gøre ... ?

Det er et musiksoftware-spørgsmål, og i henhold til fundatsen kan spørgsmål
angående musiksoftware stilles i denne gruppe
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.musik

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Dopedog

Dato : 24-11-03 23:00

> Det er et musiksoftware-spørgsmål, og i henhold til fundatsen kan
spørgsmål
> angående musiksoftware stilles i denne gruppe
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.musik

Jeg havde ikke set han skrev MUSIKFILER, sorry !

Troede bare han spurgte om hvordan man lavede wma om til wav og eftersom at
hverken wma eller wav nødvendigvis er musik, mente jeg ik det var helt
relevant for gruppen. Men som sagt, sorry !