Mike Olfield dvd på vej - nogen der har no~
Fra : Morten Bowman

Dato : 20-11-03 22:24

Hejsa
Jeg faldt lige over denne:
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=12007
men jeg kan ikke rigtigt finde noget mere dydbegående info om den, De er
ikke engang nævnt på den officielle hjemmeside www.mikeoldfield.com

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Gyro

Dato : 22-11-03 15:03

Hvis det er den, jeg tror det er, har den været ude længe. Det er hele TB 2
og TB 3 hhv. fra Edinburgh Caste og fra Horsegarden's Club i London. Har den
selv på DVD.

Mvh. Andreas

Fra : Morten Bowman

Dato : 22-11-03 19:59

On Sat, 22 Nov 2003 15:02:40 +0100, "Gyro" <majestyk12@hotmail.com> wrote:

>Hvis det er den, jeg tror det er, har den været ude længe. Det er hele TB 2
>og TB 3 hhv. fra Edinburgh Caste og fra Horsegarden's Club i London. Har den
>selv på DVD.

Denne udkommer 24/11:
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=12007

Men denne er ude:
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=3490

Fra : Kim Hansen

Dato : 23-11-03 17:25

Hej Morten.

Der er tale om et boxset, der består af Tubular Bells 2 koncerten fra
Edinburgh, Tubular Bells 3 koncerten fra London samt Millenium Bell
koncerten fra Berlin alle på DVD. Desuden er 5.1 remixet af Tubular
Bells 2003 inkluderet (audio dvd). Formentlig er der også uddrag af
demoversionen til den oprindelige Tubular Bells fra 1973. Boxen er
vist udsat til udgivelse januar 2004. Se endvidere www.tubular.net for
yderligere info.

Venlig hilsen

Kim

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-11-03 00:24

On 23 Nov 2003 08:25:22 -0800, decembersne@jubiimail.dk (Kim Hansen) wrote:

> [...]
>Bells 2003 inkluderet (audio dvd). Formentlig er der også uddrag af
>demoversionen til den oprindelige Tubular Bells fra 1973. Boxen er

Aaahh tak, det lyder jo ganske mam)

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-11-03 01:09

> [...]

>Bells 2003 inkluderet (audio dvd). Formentlig er der også uddrag af
>demoversionen til den oprindelige Tubular Bells fra 1973. Boxen er

Men både og. Der bliver udgivet en box 12/1
http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000083089

Men der er trods alt stor prisforskel til
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=12007

Og hvorfor bliver den en udgivet 12/1 og den anden 24/11??
Kan du gennemskue om de er helt identiske? Så vidt jeg kan se er de.

Fra : Kim Hansen

Dato : 24-11-03 11:15

> [...]
>
> Og hvorfor bliver den en udgivet 12/1 og den anden 24/11??
> Kan du gennemskue om de er helt identiske? Så vidt jeg kan se er de.

For mig at se er der tale om den samme box. DVDOO har sikkert ikke
fået opdateret, at udgivelsen er udsat til januar 2004. Men prisen på
199 kr. forekommer at være meget billigt. :) Gad vide om den holder.

Venlig hilsen

Kim

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-11-03 13:01

On 24 Nov 2003 02:14:59 -0800, decembersne@jubiimail.dk (Kim Hansen) wrote:

> [...]
>fået opdateret, at udgivelsen er udsat til januar 2004. Men prisen på
>199 kr. forekommer at være meget billigt. :) Gad vide om den holder.

Måske ikk, men nu er den bestilt