Gasolin vs Run D.M.C !
Fra : Thomas H.

Dato : 20-11-03 14:13

www.thhe.dk/Gasolin_og_Run_DMC.htm

Hehe, hvad synes I ?

Thomas H.

Fra : -V-

Dato : 20-11-03 14:45

Thomas H. wrote:
> www.thhe.dk/Gasolin_og_Run_DMC.htm
>

> Hehe, hvad synes I ?

Hvad er din pointe?

Skal det forestille at være et forsøg på bastardpop?
Ikke særligt godt, imo.

-V-

Fra : Thomas H.

Dato : 20-11-03 15:01

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er din pointe?

At de minder om hinanden måske? Hvis du ikke kan høre det, så bare glem det
ok

Fra : -V-

Dato : 20-11-03 15:09

Thomas H. wrote:
> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> At de minder om hinanden måske? Hvis du ikke kan høre det, så bare
> glem det ok

Thomas, tilgiv mig min lidt hårdere-end-nødvendigt tone. Det var utilsigtet.

Jeg prøver igen:
Jeg synes faktisk ikke at de overhovedet ligner hinanden, men det ville
måske hjælpe lidt på hørbarheden af lighederne, hvis du pitchede dem ens?

-V-

Fra : Thomas H.

Dato : 20-11-03 15:23

> Thomas, tilgiv mig min lidt hårdere-end-nødvendigt tone. Det var
utilsigtet.

Ok, du er tilgivet.

> Jeg prøver igen:
> Jeg synes faktisk ikke at de overhovedet ligner hinanden, men det ville
> måske hjælpe lidt på hørbarheden af lighederne, hvis du pitchede dem ens?

Jamen jeg skriver jo også "hvad synes i" Så er det måske bare mig der synes
det
Tjaa pitchen forvirrer ikke rigtig mig, men den skulle måske vær ens, for at
det bliver rigtig tydeligt.

Thomas

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-11-03 16:09

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen jeg skriver jo også "hvad synes i" Så er det måske bare mig der
synes
> det

Det kunne være det virkede bedre, hvis du havde brugt Aerosmith's version i
stedet for Run DMC's, men hvad ved jeg...
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 20-11-03 16:12

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fbcd912$0$27439$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Det kunne være det virkede bedre, hvis du havde brugt Aerosmith's version
> stedet for Run DMC's, men hvad ved jeg...

Muligt, den har jeg bare ikke, men er den rappet på samme måde ???

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-11-03 16:27

> Muligt, den har jeg bare ikke, men er den rappet på samme måde ???

Næh intet rap, men istedet den "uspolerede" version, det er Aerosmith der
spiller sammen med Run D.M.C. i den rappede udgave
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 20-11-03 16:38

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fbcdd5c$0$27392$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Næh intet rap, men istedet den "uspolerede" version, det er Aerosmith der
> spiller sammen med Run D.M.C. i den rappede udgave

Ja det er jeg klar over, jeg troede at selve rappet var Run DMC's, men jeg
bliver da nødt til lige at undersøge det, for den originale er sgu fra 1975,
hehe

Fra : sune vuorela

Dato : 22-11-03 00:37

En der kalder sig "Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev:

>Ja det er jeg klar over, jeg troede at selve rappet var Run DMC's, men jeg
>bliver da nødt til lige at undersøge det, for den originale er sgu fra 1975,
>hehe

Og originalen fra aerosmiths cd toys in the attic slår udgaven med
rundmc med flere længder!

Aerosmiths dream on fra deres debutplade slår også udgaven med eminems
mishandlinger med flere længder.

--
Sune

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 20-11-03 23:21

Thomas H. wrote:
> www.thhe.dk/Gasolin_og_Run_DMC.htm
>

> Hehe, hvad synes I ?
>
> Thomas H.

Jeg kan ikke høre hvad det er du synes de to numre har til
fælles...bortset fra at det er det eneste Kim Larsen nogen sinde har
indsunget der minder bare en lille smule om rap.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?