Jupiter Day?
Fra : Mikael Strøm Eriksen

Dato : 20-11-03 00:44

Nogen som ved, om de stadig ekstisterer?

/m

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 20-11-03 01:13

Mikael Strøm Eriksen wrote:
> Nogen som ved, om de stadig ekstisterer?
>
> /m

Jeg har sommetider set Mark Rosenér cykle rundt på Vesterbro med et tomt
udtryk i øjnene.
Måske leder han efter den danske rockscene?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 20-11-03 10:12

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har sommetider set Mark Rosenér cykle rundt på Vesterbro med et tomt
> udtryk i øjnene.
> Måske leder han efter den danske rockscene?

Jeg tror han har fundet den igen ;)
http://gaffa.dk/nyheder/view.php?news_id=11320

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-11-03 02:00

Mikael Strøm Eriksen (mier@email.dk) skrev følgende:
> Nogen som ved, om de stadig ekstisterer?

Ifølge nedenstående link, skriver de nye sange og leder efter en forsanger
(forståeligt nok).

http://www.sonymusic.dk/jupiterday/www/

- Martin