Sissel Kyrkjebø og Linie3 ?
Fra : Thomas H.

Dato : 19-11-03 12:25

Kan nogen her hjælpe med en lille opklaring?
En kollega påstår, at Sissel Kyrkjebø startede med at synge sammen med
Linie3, og i øvrigt var smækfed og grim dengang!
Jeg kan intet finde på nettet, hvor de 4 har noget med hinanden at gøre, men
han er total skråsikker, og kalder alle os andre dumme

Tager han fejl .... som han plejer?

Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 19-11-03 13:45

Thomas H. skrev i en meddelelse...

> [...]
men
> han er total skråsikker, og kalder alle os andre dumme

Jeg er 99,99 % sikker på at Sissel aldrig har haft noget som helst med
Linie3 at gøre. Hun fik sit internationale gennembrud i 1986 som
"pausesanger" til det internationale Melodi Grand Prix der det år blev sendt
fra Norge. Dengang var hun absolut ikke smækfed og grim, hun havde bare lidt
rundere kinder - som kan forventes af en 16-årig.
Til gengæld har hun en sammenhæng med vores danske Sebastian da han
specifikt bad om at synge duet på sin egen "Vårvise" med hende - den er på
hendes første album.
Men at hun har optrådt sammen med Linie3 - den går jeg altså ikke med til.
Du kan også henvise til hendes officielle hjemmeside her:
http://listen.to/Sissel
Når der ikke står noget om samarbejdet er jeg nu 100 % sikker i min sag.

Mvh Tina - Sissel-fan siden 1986
www.gizzemissen.dk

Fra : Per B. Andersen

Dato : 19-11-03 14:11

glem nu ikke at hun også har sunget med sort sol (sods)

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3fbb65c0$0$9803$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 19-11-03 18:17

Per B. Andersen skrev i en meddelelse...

> glem nu ikke at hun også har sunget med sort sol (sods)

Nej, det må vi endelig ikke glemme - det var faktisk ret godt.
Jeg synes faktisk hun har en god evne til at finde musikprojekter på tværs
af genrer og landegrænser - og jeg synes faktisk at hun gør det godt.

Mvh Tina
www.gizzemissen.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 19-11-03 19:00

> [...]

> http://listen.to/Sissel
> Når der ikke står noget om samarbejdet er jeg nu 100 % sikker i min sag.

Tak for svaret, jeg kan oplyse, at det er meget normalt med ham ...men jeg
får ham ikke overbevist om, at han tager fejl, for så er det bare alle vi
andre der er dumme, og han gider ikke diskutere med os

Thomas