Moloko's koncert på Train
Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 19-11-03 11:30

...i søndags var alt for fed! Ved nogen hvor man kan læse en anmeldelse eller
andre oplysninger derfra?

Rune

Fra : aussie_rules

Dato : 19-11-03 16:58

Har du prøvet www.gaffa.dk ?

Jesper W.

"Rune Bjerregaard" <Rune(remove-for-reply)@Direkte.org> skrev i en
meddelelse news:bpfgmg$1o3oc4$1@ID-151537.news.uni-berlin.de...

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 19-11-03 18:19

6/6 på soundvenue - stedet hvor man læser om musik ;)
http://www.soundvenue.com/koncertanmeldelse.asp?id=476

Fra : zcully

Dato : 18-11-03 23:16

"Rune Bjerregaard" <Rune(remove-for-reply)@Direkte.org> wrote in message
> ..i søndags var alt for fed! Ved nogen hvor man kan læse en anmeldelse
eller
> andre oplysninger derfra?
>
> Rune

Ja det var ultra fedt. Utroligt hvordan hende forsangeren kan gå totalt
amok.
Et af de fedeste livenumre jeg nogensinde har hørt er utvivlsomt "Pure
pleasure seeker" fra denne aften. Hold kæft det holdte. Selve bandet var
også totalt godt besat på alle pladser. Især trommeslageren, som sjovt nok
lignede Chris Cornell ret meget

/Zcully