Talking heads
Fra : Helle Lorenzen

Dato : 18-11-03 19:58

Jeg kan ikke huske hvad et nummer med Talking heads hedder, men i
musikvideoen står forsangeren og hopper mens han synger.
Kan I huske hvad det hedder?

Fra : Jacob E.

Dato : 18-11-03 20:47

"Helle Lorenzen" <mig@kabeltv.dk> wrote in message
> Jeg kan ikke huske hvad et nummer med Talking heads hedder, men i
> musikvideoen står forsangeren og hopper mens han synger.
> Kan I huske hvad det hedder?

Kender ikke lige den pågældende video, men her er to bud:

"Slippery People" eller "Road to nowhere"?

Mvh Jacob E

Fra : Per Madsen

Dato : 19-11-03 00:04

Helle Lorenzen <mig@kabeltv.dk> wrote:

> Jeg kan ikke huske hvad et nummer med Talking heads hedder, men i
> musikvideoen står forsangeren og hopper mens han synger.
> Kan I huske hvad det hedder?

Jeg er 99% sikker på det er "Road to nowhere"...
--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 19-11-03 14:39

Per Madsen wrote:

> Jeg er 99% sikker på det er "Road to nowhere"...

Er det ikke Gary Numan der har lavet den?

Men han var måske med i Talking Heads, hvad ved jeg...

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 19-11-03 15:02

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message

> Er det ikke Gary Numan der har lavet den?

Nej.

> Men han var måske med i Talking Heads, hvad ved jeg...

Også nej.

Kasper

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 20-11-03 10:57

Kasper Kristensen wrote:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message

> Nej.

> Også nej.
>
> Kasper

ok hej hej

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 19-11-03 09:11

"Helle Lorenzen" <mig@kabeltv.dk> wrote in message
> Jeg kan ikke huske hvad et nummer med Talking heads hedder, men i
> musikvideoen står forsangeren og hopper mens han synger.
> Kan I huske hvad det hedder?

Nu havde David Byrne for vane at tilte rundt på alle deres video, men det
kunne være "Once in a Lifetime".

Kasper

Fra : Lars Fischer

Dato : 19-11-03 14:36

"Kasper Kristensen" <spam_me_senseless_khk@mindgroup.dk>

> Nu havde David Byrne for vane at tilte rundt på alle deres video,
> men det kunne være "Once in a Lifetime".

Det kan vel stort set være hele "Stop Making Sense" filmen.

/Lars

Fra : Per Madsen

Dato : 19-11-03 17:39

Lars Fischer <nospam@suk.dk> wrote:

> Det kan vel stort set være hele "Stop Making Sense" filmen.
>
> /Lars

...som er helt fantastisk forøvrigt...lavet af Jonathan Demme,- ham der
instruerede "Silence of the Lambs".

Fra : Lars Fischer

Dato : 20-11-03 18:01

permandREMOVETHIS@cool.dk (Per Madsen)

> ..som er helt fantastisk forøvrigt...

Det er den. CDen en fremragende, men filmen er bedre. Især i en
rigtig biograf - jeg tror jeg nående at se den 6-7 gange i Øst for
Paradis i sin tid.

/Lars