Franks musik - hvad hedder han nu?
Fra : Søren Blom

Dato : 18-11-03 19:01

For en uges tid siden kunne man bl.a. på TV2 se en reklame for en CD med en
Franskmand, er der nogen som kan huske hvad han hedder?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-03 19:49

Søren Blom <soren@blom.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fba5e77$0$151$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> For en uges tid siden kunne man bl.a. på TV2 se en reklame for en CD med
en
> Franskmand, er der nogen som kan huske hvad han hedder?
_______

Ja, sørme kan vi da huske han hedder. Det populæreste udenlandske musiknavn
i landet i øjeblikket. Han hedder Freddy Birset og han stormer bare frem og
tager danskerne med storm i disse uger. Efter reklamen er han jo nok uden
tvivl det største udenlandske musiknavn i landet i øjeblikket. Han har gjort
Helmuth Lotti rangen stridig som danskernes topnavn. Det er dejligt at den
slags musik er så stærkt på vej frem i Danmark (minus på de kommercielle
lokalradioer). Folk er åbenbart ved at være trætte af støjende musik.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-03 20:01

Åge Halldorsson <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fba694e$0$29385$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> en
> _______
>
> Ja, sørme kan vi da huske han hedder. Det populæreste udenlandske

http://www.cmc.dk/udgivelse.php4?id=352

http://www.cmc.dk/artist.php4?id=185

http://www.freddybirset.com/

Sådan. her er lidt at gøre med.

Hilsen Åge

Fra : Per

Dato : 18-11-03 19:57

Søren Blom < soren@blom.dk > skrev følgende:

> For en uges tid siden kunne man bl.a. på TV2 se en reklame for en CD med en
> Franskmand, er der nogen som kan huske hvad han hedder?

Freddy Birset.

Per

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 18-11-03 20:07

>For en uges tid siden kunne man bl.a. på TV2 se en reklame for en CD med en
>Franskmand, er der nogen som kan huske hvad han hedder?

Frank?

Fra : Søren Blom

Dato : 19-11-03 10:58

"Jesper B. Nielsen" <no@nomail.dk> skrev

> Frank?

Ja ja, man havde andet at tænke på og meget at se til da jeg skrev